کارشناس حوزه سیاسی در سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در جمع زائرین راهیان نور؛

مکتب عاشورا و سلاح ایمان رمز پیروزی در دفاع مقدس

مکتب عاشورا و سلاح ایمان رمز پیروزی در دفاع مقدس
سرهنگ کوچک خانی، رمز پیروزی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس را تأسی به مکتب عاشورا و سلاح ایمان دانست.
کد خبر: ۹۵۷۱۰۵۱
|
۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۲

قزوین_ به گزارش بسیج، سرهنگ علی کوچک خانی در جمع زائرین راهیان نور مناطق عملیاتی جنوب گفت: ما قدردان رزمندگان هستیم و جنگ ما یک نبرد نابرابر بود و در این مقاومت یک گفتمان بر پایه مکتب شکل گرفت. غربی ها بر اساس یک محاسبه غلط آماری در تجهیز صدام به تعداد نیرو و تجهیزات دلبسته بودند اما چون شناخت کافی از مکتب اهل بیت نداشتند نمی دانستند وقتی یک ملت به پا خواسته مسلمان تصمیم خویش را گرفته بر همه طرح های آنان غلبه خواهد کرد.

وی گفت: دشمنان هرگز نمی دانستند که ولایت فقیه چه تاثیری بر بسیج عمومی دارد لذا این اصل راهبردی را در محاسبات خودشان به حساب نیاورده بودند.

این کارشناس سیاسی در ادامه افزود: قدرت ایمان را در پیروزی های رزمندگان ما به حساب نیاورده و کمتر به آن پرداخته بودند از این منظر که پیروزی قطعی را رقم خواهند زد و تهران را فتح و انقلاب را ساقط می کنند وارد جنگ هشت ساله با ملت ایران شدند اما با رهبری امام مستضعفان جنگ با پیروزی ایران تمام شد.

سرهنگ کوچک خانی تشریح کرد: در جنگ جهانی اول و دوم ادبیات و‌ گفتمانی خلق نشده است اما در دفاع مقدس چون برپایه مکتب عاشورا بنا شد تولید گفتمان و ادبیات غنی کرد که یک گنج بی انتهاست. دشمن تا این لحظه به دنبال ایجاد بحران در کشور هستند.

وی با اشاره به اینکه کشور در شرایط فعلی نیاز به شور انتخاباتی دارد عنوان کرد: امروز همه مسوول هستیم در این عرصه وارد شویم زیرا دشمن به دنبال تبدیل صحنه انتخابات به یک جنگ تمام عیار است.

انتهای پیام/1002/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار