فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین؛

   شهدای دهه شصت، تثبیت نظام و انقلاب را رقم زدند

 

 شهدای دهه شصت، تثبیت نظام و انقلاب را رقم زدند
سردار رفیعی آتانی گفت: در دهه شصت، ۱۷ هزار شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کردیم و شهیدان دهه شصت باعث تثبیت نظام و انقلاب شدند اما عده‌ای می‌خواستند جای شهید و جلاد را عوض کنند که این امر محقق نشد.
کد خبر: ۹۵۷۷۰۵۹
|
۱۸ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۶

قروین_ به گزارش بسیج، سردار رفیعی آتانی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، در حوزه ابوذر شهر قشلاق آبیک به مناسبت ایام الله دهه فجر بیان کرد: در دهه شصت، ۱۷ هزار شهید را تقدیم نظام جمهوری اسلامی کردیم و شهیدان دهه شصت باعث تثبیت نظام و انقلاب شدند؛ اما عده‌ای می‌خواستند جای شهید و جلاد را عوض کنند که این امر محقق نشد.

سردار رفیعی آتانی اظهار کرد: ملت‌های مسلمانی در دنیا پیروز شدند اما در کمتر از یک سال جای شهید و جلاد عوض شد و رهبرانشان پشت میله‌های زندان رفتند و جلادها حاکم کشور شدند که نمونه آن انقلاب مردم مصر در زمان محمد مرسی و الجزایر بود.

وی ادامه داد: کشور الجزایر برای استقلال کشورش یک میلیون شهید داد تا از استعمار فرانسه نجات پیدا کند و با ۸۰ درصد آرا نیز پیروز میدان شد اما غربی‌ها و فرانسه می‌گفتند که مردم الجزایر شعور سیاسی ندارند که بر سرنوشت کشورشان حاکم شوند و علت شکست آنها این بود که رهبران الجزایر را ترساندند.

وی بیان کرد: ملت مقتدر ایران با امام بزرگوارشان رشد و تکامل یافتند و بنا به فرموده مقام معظم رهبری دنیا ما را با نام امام خمینی(ره) می‌شناسد و روش و منش امام راحل در تمام وجود ایران و دنیای اسلام تکثیر یافته است و اصل و نسل انقلاب متعلق به امام بزرگوار است.

سردار رفیعی آتانی افزود: امام راحل، این اقتدار، سیطره معنوی، قدرت تصمیم گیری و شجاعت را با سه باور ایمان به خداوند متعال و باور به مردم و همچنین اعتقاد به راه و هدفی که داشت به دست آورد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین تصریح کرد: آمریکا متخصص کودتا در دنیاست و در شصت کشور دنیا به استثنای ایران موفق بوده است و علت عدم موفقیت هایش در ایران به دلیل شناخت و درک نادرستی است که از مردم ایران دارد و محاسبه‌های غلطشان لیست شرمندگی آنهاست.

سردار رفیعی آتانی در پایان خاطرنشان کرد: ما برای حفظ انقلاب و نظام از گردنه‌های سختی عبور کردیم و بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب، ما نزدیک قله ایم و دشمنان اگر بخواهند در برابر ما بایستند با تمام قوا با آنها مقابله خواهیم کرد و آن‌هایی که پای انقلاب ایستادند امروز در برابر ملت و انقلاب سربلند هستند.

 

انتهای پیام/۱۰۰۴

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار