فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین:

دفاع از مظلومان اصل مهم سبک زندگی اجتماعی اسلامی است

دفاع از مظلومان اصل مهم سبک زندگی اجتماعی اسلامی است
سرهنگ اصلی بیگی گفت:باید در دفاع از مظلومان غزه در صحنه باشیم زیرا کمک به مظلوم و امداد رسانی به مظلوم حکم عقل و حکم شرعی است
کد خبر: ۹۵۸۸۴۹۵
|
۱۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین،سرهنگ زین العابدین اصلی بیگی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین در جلسه شورای فرماندهی با موضوع راهپیمایی روز قدس،ضمن تسلیت ایام شهادت امیرالمؤمنین و جنایات رژیم صهیونیستی در غزه اظهار داشت:دفاع از مظلومان اصل مهم سبک زندگی اجتماعی اسلامی است.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع)شهرستان قزوین با استناد به آیه ۲۵ سوره مبارکه حدید گفت: برقراری عدالت واقعی در سایه قانون و رهبر الهی است و بعد از اتمام حجّت از طرف خداوند، مسئولیّت با مردم است که برای عمل و اجرا بپاخیزند، عدالت در تمام ابعاد مطلوب است.

وی با بیان اینکه تمام انبیا، یک هدف دارند تصریح کرد: مردم باید حکومت و تشکیلات داشته باشند تا بتوانند بپاخیزند و جلو طغیانگران را بگیرند، چرا که اساس جهان آفرینش بر عدل و حق پایدار است و اجرای عدالت، ضروری‌ترین نیاز هر جامعه است.

سرهنگ اصلی بیگی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی گفت: مسلمانان باید نسبت به هم، غیرت و تعصّب مکتبی داشته باشند و در برابر ناله‌ها و استغاثه‌ها بی تفاوت نباشند زیرا اهداف جهاد اسلامی، تلاش برای رهایی مستضعفان از سلطه ستمگران است.

وی گفت: اسلام مرز نمی‌شناسد، هر جا که مستضعفی باشد، جهاد لازم است و مسلمانان باید به حدی مقتدر باشد که نجات بخش تمام محرومان جهان باشد.

اصلی بیگی در پایان با تاکید بر اینکه باید در دفاع از مظلومان غزه در صحنه باشیم بیان کرد :کمک به مظلوم و امداد رسانی به مظلوم حکم عقل و حکم شرعی است و همه ما باید از این موضوع دفاع کنیم که یکی از آنان شرکت در راهپیمایی روز قدس است که با سال های قبل تفاوت بسیار دارد .

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار