برگزاری همایش تجلیل از طلایه داران اقتصاد مقاومتی بسیج شهرستان نمین

همایش تجلیل از طلایه داران اقتصاد مقاومتی بسیج شهرستان نمین با حضور سردار محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام استان و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در سالن فرهنگیان نمین برگزار گردید.
کد خبر: ۹۶۰۸۳۹۶
|
۰۲ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۸

برگزاری همایش تجلیل از طلایه داران اقتصاد مقاومتی بسیج شهرستان نمین

به گزارش خبرگزاری بسیج در این همایش بعد از سخنرانی سردار محمدی اصل از ۲۰نفر طلایه دار اقتصاد مقاومتی که از بخش های مختلف اقتصادی اعم از:صندوقهای قرض‌الحسنه برتر،تعاونی های برتر،سرخوشه های برتر،تولید کنندگان و کارآفرینان برتر،مربیان دوره های آموزشی اقتصاد مقاومتی،متولیان اقتصاد مقاومتی، ،جهادگران نهضت مومنانه و تسهیلگران خدمات رسانی و پایگاه و حوزه فعال در اقتصاد مقاومتی بودند تجلیل بعمل آمد.

این همایش با اهداف تقدیر و قدردانی از زحمات فعالان اقتصادی و ایجاد انگیزه و روحیه و همچنین رقابت سالم در بین بسیجیان فعال انجام گرفت.که علاوه بر این همایش بیش از ۳۰ همایش و مراسم با این عنوان و موضوع در سطح شهرستان نمین برگزار شده است.

در آخر برنامه سردار محمدی اصل از نمایشگاه اقتصاد مقاومتی شهدای خدمت که با مشارکت کارآفرینان صندوقهای قرض‌الحسنه و تعاونی های اشتغالزا در عرصه های صنایع دستی،صنایع تبدیلی، دانش بنیان،صنعت و کشاورزی انجام گرفته بود بازدید نمودند.

لازم به ذکر است غرفه دارانی که در نمایشگاه اقتصادمقاومتی شهدای خدمت حضور داشتند از تسهیلات اشتغالزایی بسیج سازندگی نمین حمایت شده بودند و این نمایشگاه با هدف بازاریابی و فروش محصولات،انتقال تجربیات،مشاوره برای کارآفرینان جدید،آشنایی با نوع کار و عرصه و همچنین کارآفرینان برپا شده بود.علاوه بر این نمایشگاه،با مدیریت قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج شهرستان نمین بیش از ۵۰ نمایشگاه استانی و شهرستانی با موضوعات و عرصه های مختلف و متعدد برپا شده است.
سردار محمدی اصل از فعالیت‌های چشم گیر و گسترده کارآفرینان صندوقهای قرض‌الحسنه ، سرخوشه ها و تعاونی های اشتغالزا اعلام رضایت کرده و همه ی کارآفرینان را به فعالیت و تولید حداکثری و همچنین تحقق اقتصاد مقاومتی ترغیب نمودند.

 سردار غلامحسین محمدی اصل فرمانده سپاه حضرت عباس علیه السلام در مراسم تجلیل از طلایه داران اقتصاد مقاومتی سپاه ناحیه نمین به شاخصه های انتخاب اصلح از منظر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) که در جمع فرماندهان سپاه بیان کرده بودند اشاره نموده و همه را به حضور حداکثری در پای صندوق های رای دعوت کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار