تشویق و ترغیب به حضور حداکثری اصل مهم در انتخابات پیش رو با معرفی شاخصه های هر کدام از کاندیدها برای دیگران است

نشست آموزشی ، جهاد تبیین و مجمع الذاکرین شهرستان زاهدان به مناسبت روز قشر بسیج مداحان و روز مباهله با حضور استاد یاسر رحمانی و مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد واحد زاهدان و مسئولین استانی و مداحان و ذاکرین اهل بیت علیهم السلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۱۲۲۷
|
۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، مصطفی خواجه پور ،مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد واحد زاهدان ،با اشاره به اهمیت حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری گفت : آنچه در تبلیغات در مورد نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات  بیش از هر چیزدیگری،حائز اهمیت است ،بیان و مقایسه عملکرد دولت‌های قبل از رئیس جمهور شهید با دولت سیزدهم است.

وی با بیان این مهم که؛ تفاوت است بین دولت پشت میز نشین ودولتی که میدانی عمل می کند،تصریح کرد :از مشخصه‌های بارز و مثبت دولت سیزدهم حضور میدانی شخص رئیس جمهور و کابینه وی در صحنه‌های مهم و بحرانی کشور است،که به صورت میدانی و مستقیم بحران را مدیریت کرده و موجب کاهش درد و رنج مردم شده است.

خواجه پور مهمترین ویژگی ، آیت الله رئیسی را، مردمی بودن وی عنوان کرد و افزود : خادم الرضا علیه السلام،هیچ گاه اجازه نداد جایگاه ریاست جمهوری بر وی غلبه کند، پست و مسئولیت برایش ارزشی نداشت بلکه فقط به فکر خدمت به مردم بود.

وی خاطرنشان کرد: آقای رئیسی مرد میدان بود و تمام تلاشش بر این بود که کارهای نشدنی را تبدیل به کارهای شدنی کندو توانست چه در حوزه سیاست خارجی و چه در حوزه مسائل داخلی گام های بسیار بزرگی بردارد.

مسئول نهاد رهبری در دانشگاه آزاد واحد زاهدان ،با بیان عملکرد موفق دولت سیزدهم اظهار داشت : رئیس جمهور شهید،در حوزه سیاست خارجی با کمک شهید امیرعبداللهیان سیاست کشورهای غربی را که به دنبال منزوی کردن ایران بودند، شکست و پروژه های عمرانی که رها شده بود و نیمه کاره مانده بود را احیاءکرد.

وی با اشاره به شاخصه های ،انتخاب نامزد اصلح ریاست جمهوری تصریح کرد:آنچه در انتخابات مهم است؛ انتخاب درست و صحیح است،که می تواند تعیین کننده مسیر کشور برای طی زمانی چهار سال آینده باشد.

  خواجه پور ،روشنگری و تبیین و رسیدن به شخص اصلح را دو معیار مهم انتخاباتی دانست وافزود : تشویق و ترغیب به حضور حداکثری اصل مهم در انتخابات پیش رو با معرفی شاخصه های هر کدام از کاندیدها برای دیگران است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار