خبرهای داغ:

نهضت آسفالت اقدامی ستودنی شهرداری شاهرود

شاهرود_ عضو شورای اسلامی شهر شاهرود گفت: یکی از اقدامات مهم شهرداری شاهرود نهضت آسفالت است، با این اقدام برخی از خیابان‌ها و کوچه‌های شهر که سال‌ها آسفالت نشده بود عالی شده و ترو تمیز شده‌اند.
کد خبر: ۹۶۱۱۳۰۵
|
۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۱:۲۵

نهضت آسفالت اقدامی ستودنی شهرداری شاهرودبه گزارش خبرنگار بسیج، حمیدرضا ترابی عضو شورای اسلامی شهر شاهرود با اشاره به اقدامات خوب شهرداری در بخش‌های مختلف از جمله امور عمرانی شهر گفت: تکمیل میدان الغدیر شاهرود توسط شهرداری شاهرودکه سال‌ها تکمیل آن به تعویق افتاده بود و از جمله پروژه‌های نیمه کاره محسوب می‌شد اقدامی ستودنی است.
وی با گلایه از عدم اطلاع رسانی مناسب بهره‌برداری از این طرح افزود: انتظار می‌رفت رسانه‌ها و خصوصاً فعالان فضای مجازی نگاه ویژه‌تری به این پروژه مهم که از مطالبات خود رسانه‌ها و مردم بود می‌کردند.
ترابی اظهار کرد: یکی دیگر از اقدامات مهم شهرداری شاهرود نهضت آسفالت است، با این اقدام برخی از خیابان‌ها و کوچه‌های شهر که سال‌ها آسفالت نشده بود عالی شده و ترو تمیز شده‌اند.
عضو شورای شهر شاهرود بیان کرد: دیگر اقدام خوب شهرداری ایجاد بوستان‌ها و پارک‌هاست و باید گفت انقلابی در این بخش صورت گرفته و مردم از فضای بسیار خوبی برای گذران اوقات فراغت برخوردار شدند.
وی در پایان از طرف شهروندان شاهرودی از محسن احمدی شهردار شاهرود تقدیر و تشکر کرد.
لازم به توضیح است میدان الغدیر در ورودی شهر شاهرود از طرف تهران واقع شده و سال‌ها بدلیل فنی تکمیل آن به تعویق افتاده بود که با رفع موارد فنی و مهندسی توسط شهرداری و پیگیری شورای شهر شاهرود در روز عیدسعید غدیر خم به بهره برداری رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار