خبرهای داغ:
امام جمعه کردکوی:

رئیس جمهور آینده برای خدمت خالصانه از هیچ تلاشی دريغ  نکند/رای بالا در انتخابات ضامن مشروعیت نظام می شود

حجت الاسلام دلبری گفت: در این انتخاب باید فردی زمام امور قوه مجریه را در دست بگیرد که اصلح باشد و در درجه اول باید به فکر مردم باشد و برای خدمت خالصانه از هیچ تلاشی دريغ نکند.
کد خبر: ۹۶۱۱۴۲۴
|
۱۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴

رئیس جمهور آینده برای خدمت خالصانه از هیچ تلاشی دريغ  نکند/رای بالا در انتخابات ضامن مشروعیت نظام می شود

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد دلبری امام جمعه کردکوی در همایش طلایه داران تبلیغ و راویان حدیث عاشورایی ویژه استقبال از ماه محرم گفت : یکی از وظایف شما عزیزان تشویق مردم برای حضور در انتخابات می باشد، که رای بالا ضامن مشروعیت نظام می باشد.

حجت‌الاسلام دلبری در ادامه افزود: در این انتخاب باید فردی زمام امور قوه مجریه را در دست بگیرد که اصلح باشد و در درجه  اول باید به فکر مردم باشد و برای خدمت خالصانه از هیچ تلاشی دريغ  نکند.

همچنین در این همایش، حجت الاسلام والمسلمین دلبری در سخنانی به اهمیت ماه محرم و ضرورت ترویج فرهنگ عاشورایی در جامعه پرداخت و گفت: "محرم فرصتی مناسب برای بازخوانی واقعه کربلا و درس آموزی از سیره و رفتار امام حسین (ع) و یاران باوفایش است."

وی با تأکید بر نقش هیئات مذهبی در ترویج فرهنگ عاشورایی، از مسئولین هیئات خواست تا با برنامه ریزی دقیق و استفاده از مبلغان و سخنرانان توانمند، زمینه را برای بهره مندی هرچه بیشتر مردم از فیوضات این ماه فراهم کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار