مثبت سوژه/عرصه محور

دانشجویان در زمینه جهاد تبیین بیشتر تلاش کنند

حسن حیدری گفت: دانشجویان در زمینه جهاد تبیین باید جدی تر و بیشتر تلاش کنند.
کد خبر: ۹۶۱۶۲۲۳
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۹

حسن حیدری، مسئول بسیج اساتید آذربایجان غربی امروز در گفت و گو با خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، گفت: دانشجویان در زمینه جهاد تبیین باید جدی تر عمل کنند و در این زمینه ساعی باشند.

وی با بیان اینکه، به باور صاحبنظران جهاد تبیین بیش از هر چیزی معطوف به آینده است، ادامه داد: در این بین دانشجویان جایگاه ویژه برای تحقق این امر به نسبت دیگر اقشار مردم جامعه بر عهده دارند، چراکه یکی از مهم‌ترین اهداف دشمن در جنگ‌شناختی علیه انقلاب اسلامی، کشتن امید به آینده در نزد افکار عمومی است.

مسئول بسیج اساتید آذربایجان غربی اضافه کرد: جهاد تبیین یکی از دستورکارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در گفتمان و ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: جهاد تبیین موضوعی است که توسط رهبر معظم انقلاب بارها مورد تأکید قرار گرفته و ابعاد مختلف آن توصیف شده است، معظم له جهاد تبیین را یک فریضه قطعی و فوری می‌دانند و در این عرصه، هر کسی که می‌تواند باید اقدام کند و سکوت در برابر تحریفات جایز نیست.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه سازمان بسیج اساتید سپاه شهدای آذربایجان غربی در راستای عمل به جهاد تبیین اقدامات متنوعی را در دستور کار قرار داده است، که اردوی راهیان علم و پیشرفت، بزرگداشت روز بسیج اساتید، همایش جهاد تبیین با موضوع انتخابات ریاست جمهوری، مناظره انتخاباتی و ... در این راستا برگزار شده است.

مسئول بسیج اساتید سپاه شهدای آذربایجان غربی ادامه داد: همچنین در چهار ماه نخست امسال برنامه های دیگری از جمله مراسمات ویژه سوگواری سالار شهیدان، همایش هوش مصنوعی در سطوح مختلف، کارگاه آموزشی فرزندپروری و مهارت های تربیت فرزند، اربعین شهدای خدمت، همایش فرهنگ جامعه و نقش زن نیز برگزار شده است.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار