خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا:

علمی که همراه با عمل باشد انسان را بالا می برد/کسانی که تقوا پیشه می‌کنند خداوند به آنها عزت و شرافت می دهد

حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی ایمانی گفت: کسانی که تقوا پیشه می‌کنند خداوند به آنها عزت و شرافت می دهد. و بنابر آیه قرآن کسی که تقوای بیشتری دارد درجه بالاتری دارد.
کد خبر: ۹۶۱۶۷۴۲
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۳

علمی که همراه با عمل باشد انسان را بالا می برد/کسانی که تقوا پیشه می‌کنند خداوند به آنها عزت و شرافت می دهد

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ حجت الاسلام والمسلمین عبدالعلی ایمانی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا در کلاس اخلاق کارکنان پایور و وظیفه این ستاد گفت: یکی از عواملی می تواند انسان را جاوید و ماندگار نگه دارد این است که صاحب علم و معرفت باشد یعنی علمی که همراه با عمل باشد که موجب درجات برای انسان می شود.

وی افزود: از دگر عواملی که به انسان درجه و ترفیع می دهد جهاد اصغر و اکبر است یعنی کسی که به میدان جهاد و مبارزه می رود چه جهاد با نفس چه جهاد با کفر دارای درجات بالایی می شود.

ایمانی اظهار داشت: کسانی که تقوا پیشه می‌کنند خداوند به آنها عزت و شرافت می دهد. و بنابر آیه قرآن کسی که تقوای بیشتری دارد درجه بالاتری دارد اگر تقوا نباشد زندگی انسان نیز پوچ می شود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا تصریح کرد: تقوا در امروزِ دنیا به معنای نگهبان است و هر کس تقوا را رعایت کند او سود خواهد برد و از مدت عمری که خداوند در اختیارش گذاشته است بهرمند می شود و با دست پر به آن دنیا می رود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار