خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان:

اوقاف گلستان یکی از استان های شاخص در حوزه سرمایه گذاری است

حجت الاسلام مهدیان گفت: اوقاف استان گلستان یکی از استان های شاخص در حوزه سرمایه گذاری و ایجاد ارزش افزوده در بخش های مختلف است.
کد خبر: ۹۶۱۶۷۹۴
|
۰۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۶

اوقاف گلستان یکی از استان های شاخص در حوزه سرمایه گذاری است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛حجت الاسلام مهدیان مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان گفت: مجموعه اوقاف هم یک مجموعه فرهنگی و اجتماعی و هم یک مجموعه اقتصادی است که با رویکردهای مختلفی در سال های گذشته به مردم استان خدمت رسانی کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان با اشاره به برگزاری برنامه های مختلف از سوی اوقاف در طول سال، افزود: برگزاری طرح بصیرت عاشورایی از جمله برنامه های عزای سیدالشهدا(ع) است که مشمول عزاداری در ماه های محرم و صفر می شود.

وی ادامه داد: طرح بصیرت عاشورایی در ۴۵ بقعه متبرکه استان با اجرای برنامه های متنوع برگزار شد که برنامه لبیک یا حسین و همایش شیرخوارگان حسینی از برنامه های شاخص های به شمار می روند.

حجت الاسلام مهدیان اظهارداشت: در حوزه نشاط معنوی نیز ۳۵ بقعه متبرکه استان مجری این طرح و غنی سازی اوقات فراغت و طرح آرامش بهاری است.

وی با اشاره به فعالیت اوقاف در حوزه اجتماعی، گفت: یکی از رویکردهای جدید مجموعه اوقاف در کنار سایر مجموعه های خدمت رسان دیگر، تهیه بسته های معیشتی و بسته های بهداشتی و درمانی بوده که در این زمینه اقدام کرده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: مراکز افق در بقاع متبرکه در بخش های اجتماعی، فرهنگی و قرآنی در حال خدمت رسانی به مردم هستند.

وی گفت: در حوزه سرمایه گذاری نیز با رویکرد نماینده ولی فقیه، استان گلستان یکی از استان های شاخص در حوزه سرمایه گذاری و ایجاد ارزش افزوده در بخش های مختلف بوده است که در حال حاضر طرح های متنوع و خوبی را در حوزه آبزی پروری، دامداری و کشاورزی انجام داده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار