خبرهای داغ:

پیام معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) به مناسبت روز خبرنگار

همدان-معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان طی پیامی روز خبرنگار را به فعالین این عرصه تبریک گفت.
کد خبر: ۹۶۱۹۲۰۲
|
۱۶ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۶
پیام معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) به مناسبت روز خبرنگار

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، سرهنگ کریم‌پور معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین (ع) طی پیامی روز خبرنگار را به فعالین این عرصه تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

به نام خداوند لوح و قلم

«اگر زحمات شما (خبرنگاران) نباشد، این لحظه‌ها هرگز ماندگار نمی‌شود. شما آن را حفظ می‌کنید و در اختیار افکار مردم قرار می‌دهید. بدون این دوربین‌ها، قلم‌ها و دلسوزی‌های شما برای تهیه و تنظیم اخبار و مطالب، این کارهای ما مثل یک چیزهای تثبیت نشده است». امام خامنه ای (مدظله العالی)

روز خبرنگار را فقط نباید به خبرنگاران و روزنامه‌نگاران تبریک گفت، این روز فقط متعلق به خبرنگاران و اهالی رسانه‌ نیست، بلکه متعلق به همه مردم است، زیرا دانستن حق مردم است و خبرنگار زمینه را برای افزایش آگاهی شهروندان فراهم می‌کند و به راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است، چنانچه پیامبر خدا (ص) در حدیثی فرموده است:

«حق را بگو و در راه خدا از ملامت هیچ ملامت‌گری نهراس»

از همین روست که حق گویی و مطالبه گری حق، توسط خبرنگاران عزیز را مجاهدتی عظیم و فداکاری فرهنگی سترگ بنامیم.خبرنگاران به راستی سمبل تعهد، وظیفه شناسی، دلسوزی، آگاهی بخشی و مطالبه گری هستند که حتی جانشان را برای روشنی بخشی و عینیت بخشیدن به "ن وَالْقَلَمِ وَمَا یَسْطُرُونَ" در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

اینجانب این روز را به همه اصحاب رسانه و خبرنگاران عزیز تبریک عرض می نمایم.

سرهنگ پاسدار علی اکبر کریم‌پور

معاون روابط عمومی سپاه انصارالحسین علیه‌السلام همدان

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار