خبرهای داغ:

امضای تفاهم‌نامه بسیج سازندگی و دفتر امور روستایی استانداری فارس در راستای محرومیت‌زدایی

مسئول سازمان بسیج سازندگی فارس از امضای تفاهم‌نامه با دفتر امور روستایی استان در راستای محرومیت‌زدایی خبر داد.
کد خبر: ۹۶۱۹۷۲۵
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۶:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، جلسه قرارگاه محرومیت زدایی استان فارس و امضای تفاهم نامه همکاری سازمان بسیج سازندگی با دفتر امور روستایی استان فارس برگزار شد.

سرهنگ پاسدار علی اکبر طحان مسئول بسیج سازندگی فارس در این جلسه، طرح آبخیز تا جالیز را برای استاندار فارس تشریح کرد و اظهار داشت: در این راستا، تعداد 12 پروژه در سال 1403، و در طرح ابخیزداری 5 پروژه کار شده است و 28 کیلومتر کانال کشاورزی نیز به ثمره رسیده است.

به گفته وی، جلسات این قرارگاه به صورت مستمر در استان فارس تشکیل شده و ۱۹ دی ماه سال ۱۴۰۲ هم استاندار فارس در قرارگاه محرومیت‌زدایی شهر شیراز برای بار دیگر وظیفه دولت و حاکمیت را رفع محرومیت عنوان کرد.ط

سرهنگ طحان ادامه داد: در موضوع احیا و مرمت قنات ها 67 رشته قنات به ارزش دوازده میلیارد صد و هفتاد و یک میلیون تومان احیا مرمت شده و همین طور 41 استخر ذخیره آب کشاورزی از آذر ماه شروع، و به پایان رسیده است که 8200 متر مکعب حجم این استخر های کشاورزی می باشد که ارزش این استخر ها بالغ بر 11 میلیارد تومان است و پیرو همین پروژه های انجام شده، تعامل خوبی با جهاد کشاورزی داشتیم.

به گزارش تسنیم، در خاتمه نیز ضمن بررسی آخرین وضعیت سند محرومیت‌زدایی، بر همگرایی و اهتمام برای رفع محرومیت از نقاط کم برخوردار تأکید شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار