آموزش قرآن همراه با بازی و نمایش

ندا رحمانی مربی بسیجی با بیان اینکه در دنیای کنونی با وجود فضای مجازی، سرگرمی‌ها وجاذبه‌های زیادی پدیدار شده، می‌طلبد که در امر قرآن بیشتر تلاش شود، به ایده خود در خصوص آموزش قرآن همراه با بازی و نمایش اشاره کرد و گفت: در این مسیر توانسته ام تا حد زیادی ذوق و شوق یادگیری رادر نوآموزان زیاد کنم.
کد خبر: ۹۶۲۰۰۴۵
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴

ندا رحمانی راوری مربی قرآن بسیجی که ۲۹سال سن دارد و به مدت ۸ سال است به عنوان مربی قرآنی مهد غنچه‌های ولایت فعالیت می‌کند.

وی در گفتگو با خبرگزاری بسیج، از انگیزه مربی شدنش گفت: بنده براین باور هستم کودکان کشورم باید در زمینه قرآن آموزی مهارت لازم را کسب کنند.

این مربی قرآنی با اشاره به اینکه در دنیای کنونی با وجود فضای مجازی، انواع سرگرمی هاوجاذبه‌های زیادی پدیدار شده است می‌طلبد که در امر قرآن بیشتر تلاش شود، افزود: قرآن را همراه با بازی و نمایش به نوآموزان آموزش می‌دهم ودر این مسیر توانسته ام  تا حد زیادی ذوق و شوق یادگیری رادر آنها زیاد کنم.

رحمانی در ادامه بیان کرد: از زمانی مربی مهد قرآن شده ام لطف خدارا بیش از پیش در زندگی خود احساس کردم گرچه درآمد مهد بسیار اندک است، اما برکت زیادی به همراه دارد برکت نفس‌های پاک ومعصوم کودکان را در این ۸سال در زندگی خود کاملا احساس کردم.

در پایان از همه مسئولین مربوطه در خواست دارم که به مهد‌های قرآنی نگاه ویژه‌ای داشته باشند، زیرا آموزش قرآن از سنین کودکی از اهمیت بالایی برخوردار است مراکز قرآنی با مشکلات مکان وامکانات رفاهی کمی برخوردار هستند واین همت مسئولین را می‌طلبد که در این امر بزرگ یاری گر باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار