برگزاری کنگره ملی 1220 شهید ترشیز کهن مهمترین اولویت ماست

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر گفت: مهمترین اولویت فرهنگی ما برگزاری کنگره ملی 1220 شهید ترشیز کهن است و از خبرنگاران انتظار می‌رود نقش خود را با توجه به برنامه ریزی قبلی به صورت تیمی ایفا کنند.
کد خبر: ۹۶۲۰۱۱۴
|
۲۰ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۱:۱۶

 

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از کاشمر؛ نشست خبری با موضوع «روز خبرنگار و تجلیل و تکریم از اصحاب رسانه» با حضور خبرنگاران ترشیز در سالن جلسات فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر برگزار شد.

سرهنگ پاسدار حسین دهقانی ضمن گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی خبرنگار مظلوم جمهوری اسلامی ایران که در افغانستان حین انعکاس خبری به شهادت رسید گفت: اهمیت خبر و خبررسانی بر کسی پوشیده نیست و اطلاع رسانی به موقع از جایگاه بسیار مهمی برخوردار است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر بیان داشت: خبرنگاران ما با توجه به اینکه نقش مهمی در جامعه بر عهده دارد و با توجه به حجم بسیار خبرها، اولویت بندی و با اطلاع رسانی به موقع آگاهی بخشی کنند.

دهقانی تأکید کرد: اولویت برنامه فرهنگی در شهرستان کاشمر، برگزاری کنگره ملی 1220 شهید ترشیز کهن است و ضروری است که رسانه و اصحاب رسانه، نقش خود را با توجه به برنامه ریزی قبلی که انجام شده به صورت تیمی ایفا کنند.

وی با اشاره به اقدامات جهادی سپاه و بسیج در مناطق زلزله زده شهرستان افزود: اولویت اول مجموعه گروه های جهادی بسیج در بحث زلزله اخیر شهرستان در کنار امدادگران هلال احمر،  امداد و نجات بود و نیروهای جهادی ما در آواربرداری و جابجایی اثاثیه منازل، بنیاد مسکن را همراهی کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشمر با بیان اینکه آواربرداری روسنتای سرحوضک کاشمر را کامل انجام دادیم گفت: در حوزه بهداشت و تهیه وسایل سرمایشی و اسکان موقت و تهیه آبگرمکن و توزیع بسته‌های معیشتی نیز اقدامات خوبی انجام دادیم و همچنان گروههای جهادی ما در میدان هستند.

دهقانی یادآور شد: خبرنگار باید در استمرار خبر تلاش کند و در انتخاب تیتر، دقت لازم را داشته باشد. زمان و اولویت های خبری را رعایت کند و تحلیل راهبردی داشته باشد.

خبرنگار افتخاری بسیج: حوریه صادقی زیرک آباد

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار