خبرهای داغ:
فرمانده سپاه نینوا:

جبهه رسانه در حال جهاد است/عملکرد صدا و سیما در فضای جنگ رسانه ای قابل تقدیر است

سردار علی ملک شاهکوهی گفت: امروز تحولاتی که در دنیا بوجود آمده است عادی نیست و شبیه یک معجزه است و بیان این تحولات به نحو شایسته کار رسانه است که در همه عرصه ها اعم از فضای مجازی آنها را تبیین کنند.
کد خبر: ۹۶۲۰۱۴۹
|
۲۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۵۶

جبهه رسانه در حال جهاد است/عملکرد صدا و سیما در فضای جنگ رسانه ای قابل تقدیر است

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلستان؛ سردار علی ملک شاهکوهی فرمانده سپاه نینوا در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز گلستان به مناسبت هفته خبرنگار گفت: جبهه رسانه در حال جهاد است و امروز آنطور که رسانه می‌تواند افکار عمومی را به خود جلب کند بقیه نمیتوانند.

وی افزود: امروز تحولاتی که در دنیا بوجود آمده است عادی نیست و شبیه یک معجزه است و بیان این تحولات به نحو شایسته کار رسانه است که در همه عرصه ها اعم از فضای مجازی آنها را تبیین کنند.

ملک شاهکوهی اظهار داشت: عملکرد صدا و سیما در این فضای جنگ رسانه ای قابل تقدیر است چرا که اعتقاد داریم همیشه این رسانه در مسیر انقلاب بوده و کم کاری صورت نگرفته است.

فرمانده سپاه نینوا تصریح کرد: در استان گلستان اقوام و مذاهب مختلفی وجود دارد و تا امروز ندیدیم هیچ یک از این اقوام از صداوسیما گلایه داشته باشند،چرا که استفاده از توانمندی‌های مذاهب در رسانه ملی به نحو شایسته انجام گرفته است.

گفتنی است در پایان این دیدار از خبرنگاران واحد خبر صدا و سیمای مرکز گلستان توسط سردار ملک شاهکوهی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار