خبرهای داغ:
یادداشت

در سوگ رقیه های غزه !

در سوگ رقیه های غزه !
کربلای غزه همه آزادیخواهان جهان را به سوگ، اندوه، آه و واویلا نشانده است و کمتر کسی است که برای رقیه های غزه دل نسوزاند و اشک ماتم نریزد.
کد خبر: ۹۶۲۰۴۲۰
|
۲۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۱۵

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان- بار دیگر جهان شاهد ددمنشی اصحاب ظلم و جور است، بار دیگر در گوشه ای دیگر از دنیا یزیدیان زمان و طاغوتیان جهان آشامیدن آب را برای بندگان مظلوم خدا ممنوع می‌کنند، بار دیگر در گوشه‌ای دیگر از دنیا انسان‌های بیگناه به خون خود می‌غلتند، زنان بی‌دفاع و کودکان مظلوم به خاک و خون کشیده می‌شوند، زنان و کودکان بیگناه با قساوت تمام نشدنی به اسارت برده می‌شوند. خدایا لالایی مادران فلسطینی چقدر شبیه به روضه‌های کربلای ماست، خدایا غزه چقدر شبیه کربلای ماست!
۱۴ قرن قبل کربلا سرزمین عروج صالحان و مصلحان بود، در آن ایام اگر شهادت در کربلا بهای آزادگی بود، اکنون نیز همان طور است چرا که امروز هم در گوشه گوشه جهان آزادگی و آزاد ماندن به قیمت جان و اسارت تمام می شود، اگر کربلا صحنه تلاش جانانه امام حسین (ع) برای هدایت و نجات امت اسلام از شر یزیدیان بود، امروز نیز پیشوایان جبهه مقاومت سینه سپر کردند.
امروزه کسی نمی‌تواند انکار کند که کربلا چراغ هدایت بی‌بدیل برای تمام آزادگان جهان است، امروزه «کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ أرضٍ کَربَلا» بیش از هر زمان دیگری در فلسطین اشغالی و غزه نمود و بروز پیدا می‌کند، امروز شاهد هستیم به معنای واقعی کلمه هر روز عاشورا به‌پا می شود و هر سرزمینی که مردمانی آزاده دارد می‌تواند به کربلا تبدیل شود.
در طول تاریخ همیشه جبهه حقی و باطل وجود داشته است و رسم دنیا این است که همیشه خیر و شر وجود داشته باشد؟ با تفکر اندکی می‌توان فهمید از دوستداران اهل بیت(ع) هستیم یا رو در روی آنها ایستاده‌ایم و یاران یزید آدم‌خوار هستیم، رفتار و منش ما حامی و پشتیبان جبهه حق، انصاف، عدالت و در یک کلمه طرفدار مظلوم هست یا همراه و پشتیبان ظالم!
تصمیمات ما و نحوه مواجهه ما با مسائل می‌تواند موقعیت و فاصله ما را از حسین شهید و کربلا نشان دهد، کما اینکه همه آزادیخواهان بر این امر متفق‌القول هستند که غزه همان کربلاست و شهدای غزه همان شهدای کربلا هستند.
انتهای پیام/*

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار