خبرهای داغ:
ياسر متانت
فرمانده سپاه گلپايگان در پیامی به مناسبت روز خبرنگار :

خبرنگاران، مدافعان حريم قلم و انديشه انقلاب اسلامي هستند

فرمانده ناحيه مقاومت بسيج گلپايگان با صدور پيامي از خبرنگاران متعهد و دلسوز و اصحاب رسانه تقدير كرد.
کد خبر: ۹۱۶۳۶۹۱
|
۱۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۵

به گزارش خبرگزاري بسيج ، در آستانه روز خبرنگار، فرمانده ناحيه گلپايگان در پيامي از مجاهدت‌های اصحاب رسانه در راستاي بصيرت و آگاهي بخشي به جامعه تقدير كرد.

سرهنگ كريم اكبري ضمن تبريك 17 مرداد روزخبرنگار كه  همزمان با سالروز شهادت شهيد صارمي است، ضمن تقدير از فعالان عرصه رسانه گفت: روز خبرنگار بهانه ای است که یادی از فعالان عرصه اطلاع رسانی داشته باشیم. بی شک تلاشهای مخلصانه وصادقانه این عزیزان درپوشش خبری رویدادهای مختلف  به منظور انعکاس واقعی اخبار و ارتقاء سطح آگاهی جامعه مصداق بارز اين خدمت ارزشمند است که شایسته تقدیر و سپاس است.

فرمانده ناحيه گلپايگان رشد و توسعه فرهنگی جامعه را  نیازمند افزایش سطح آگاهی مردم در بخش‌های مختلف دانست و گفت: خبرنگاران در این میان ، هاديان وادی آگاهی، مدافعان حريم قلم و انديشه انقلاب اسلامي و نیک‌اندیشان بلند نظر عرصه اطلاع‌رسانی محسوب می‌شوند.

وي در ادامه خبرنگاران  را جهادگران خط مقدم جبهه فرهنگی کشور ناميد و گفت: خبرنگاران  جهادگران خط مقدم جبهه فرهنگی کشورند و انتظار می‌رود  دستگاههاي فرهنگي كشور، در راستاي اثر گذاری و ایجاد شرایطی برای تعمق بیشتر در حوزه فرهنگ ،به فعالان این عرصه توجه ویژه‌ای داشته باشند.

سرهنگ اكبري خبرنگاران  را  رکن اصلی رسانه‌ها دانست و افزود: خبرنگاران  به عنوان رکن اصلی رسانه‌ها نیازمند حمایت جدی مسئولان هستند و لازم است مسئولان به دغدغه های این قشر خدوم توجه ویژه داشته باشند و ان شاءالله کورسوی امیدی در رسیدگی به مطالبات به حق وحداقلی خبرنگاران پدیدآید.

وي در پايان ضمن تشكر از مجاهدت‌های اصحاب قلم و اندیشه بيان كرد: خبرنگاران متعهد با هدف روایت حقانيت انقلاب اسلامي، بیرق آگاهی بخشی را بر دوش کشیده و به عنوان چراغ راه جامعه، نقش بی‌بدیلی در انعکاس صحیح خدمات نظام و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایفا مي كنند و  در کنار آن با نقد منصفانه و سازنده از عملکرد مسئولان کشور، آنان را در ارائه خدمت بهتر همراهی می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار