خطیب جمعه شهرستان کوهبنان

طرح مواسات و کمک مومنانه باید ماندگار شود

نماز عید سعید فطر در کوهبنان همراه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی با حضور جمعی از مسئولین اجرایی و قضایی، فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم ولایت مدار کوهبنان در مسجد صاحب الزمان(عج) شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۲۴۴۲۰۵
|
۰۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان؛ در این مراسم حجت الاسلام عباس جعفری پس از دعوت همگان به تقوای الهی گفت: عید فطر از اعیاد بزرگ مسلمین جهان است که خداوند به بندگان عنایتی شبیه عنایت شب های قدر عطا می کند .

وی ادامه داد: یک ماه روزه داری ، توسل، اطاعت و عبادت خداوند باعث می شود انسان پاک و پاکیزه شود در حالی که تقوا مهمترین نتیجه ماه مبارک رمضان است.

امام جمعه کوهبنان افزود: حضرت عیسی از خداوند درخواست مائده ای از آسمان کرد که نشان لطف و مرحمت خدا باشد در حالی که حضرت حق بهترین روزی رسان است.

وی تاکید کرد: بعثت پیامبر اعظم (ص) ، نزول قران ، عید مبعث، عید غدیر، پیروزی همیشگی اهل اسلام بر دشمنان از مهمترین نعمت ها و مائده های آسمانی است.

خطیب جمعه کوهبنان با استناد به کلام نورانی مولای متقیان ابراز داشت: این روز برای کسانی که طاعات،عبادات و روزه شان قبول شده عید واقعی است .

وی تصریح نمود: مردم در مبارزه با ویروس کرونا حضوری گسترده داشتند و با همکاری مردم ، شهرستان کوهبنان وضعیت مطلوبی دارد .

خطیب جمعه کوهبنان گفت: در وحدت و همکاری شاهد برکات و نتایج خوبی هستیم  در سایه وحدت در بحث فرهنگی و عمرانی کارهای خوبی در شهرستان انجام شده است.

وی تاکید کرد: احداث حرم شهدای گمنام‌، برگزاری نماز جماعت در مساجد و مدارس از برکات وحدت و همدلی در شهرستان است.

حجت الاسلام جعفری افزود: وقتی تقوا و وحدت سرلوحه در کارها باشد نتایج خوبی را شاهدیم لذا باید از تفرقه فاصله بگیریم که مانع بزرگ پیشرفت است.

وی ادامه داد: در بحث سیاسی حضور مردم در انتخابات، تبعیت مردم از ولایت و رهبری ستودنی است که حضور مردم در رزمایش مواسات و کمک مومنانه به فقرا و کسانی که در اثر کرونا دچار مشکل شدند جای تقدیر دارد لذا این طرح  باید ماندگار شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار