گزارش تصویری/

لبخند مردم استان مرکزی به بهار چهل و چهارم انقلاب

راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن برای دومین سال پیاپی برای صیانت از سلامت عمومی و رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی کرونایی، به صورت موتوری و خودرویی و خانوادگی؛ با حضور قشر‌ها و صنوف مختلف مردم در شهر‌ها و روستاهای سراسر استان مرکزی باشکوه هر چه تمام‌تر در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۴۱۴۸۶۴
|
۲۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛جشن پیروزی انقلاب ملت ایران امسال برای دومین سال متوالی به دلیل شیوع ویروس کرونا به صورت متفاوتی برگزار می‌شود. رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی موجب شد امسال نیز این مراسم به صورت رژه خودرویی و موتوری برگزار شود.

از ساعات ابتدایی امروز همزمان در سراسر کشور موج همبستگی و غرور ملت ایران بار دیگر تجلی خود را در خودروهایی نشان داد که با نصب پرچم ایران و تصاویر امام راحل (ره)،‌ خلف صالحش مقام معظم رهبری و سیدالشهدای مقاومت شهید «حاج قاسم سلیمانی» به خیابان‌ها آمدند تا نشان دهند هیچ محدودیتی مانع از حضور آن‌ها در صحنه و بیعت مجدد با آرمان های انقلابشان نمی‌شود.

خانواده‌ها سوار بر خودروها در رنگ و مدل‌های متفاوت با آذین به پرچم جمهوری اسلامی از معابر فرعی وارد مسیر راهپیمایی اراک شدند تا بار دیگر ارادت و دلبستگی خود را به نظام و انقلاب به نمایش بگذارند.

آیین راهپیمایی خودرویی و موتوری در اراک، با تلاوت آیات کلام الله مجید از ابتدای بلوار شهید آنجفی، تقاطع آزادگان، پل شهید بختیاری، میدان صنعت، میدان سرداران به طرف مصلی بیت‌المقدس انجام شد.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار