خبرهای داغ:

دستگیری شکارچیان متخلف در شاهرود+ تصاویر

شاهرود_ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شاهرود از دستگیری شکارچیان متخلف و کشف و ضبط تجهیزات شکار و گوشت حیوانات وحشی خبر داد.
کد خبر: ۹۴۵۳۶۱۴
|
۰۵ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۱:۳۳

علی اکبر قربانلو در گفتگو با خبرنگار بسیج، با اشاره به اینکه در پی تحقیق و بررسی و جمع آوری اطلاعات موثق در خصوص یک گروه از شکارچیان که با همکاری صاحب باغی اقدام به شکار حیات وحش می‌کردند، افزود: پس از حدود یک ماه تحقیق و کنترل نامحسوس روز پنجشنبه ۳ شهریور اطلاع یافته که اقدام به شکار کردند که مامورین یگان حفاظت محیط زیست در معیت رئیس اداره حفاظت محیط زیست شاهرود در اطراف محل منزل متهم بصورت نامحسوس کنترل انجام شد.
او گفت: ساعت حدود یک بامداد جمعه ۴ شهریور متخلف اصلی با یک خودروی پراید به محل منزل آمد و با سلاح وارد منزلش شد و پس از ۲ دقیقه خودروی مزدایی به درب منزل متخلف امده و کیسه‌ای از مزدا که داخلش گوشت بود گرفته و به منزلش برد و خودرو‌ها محل را ترک کردند.
رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شاهرود با اشاره به اینکه تا ساعت ۹ صبح منزل متخلف تحت کنترل بود و سپس با دادستان شاهرود جهت بازرسی منزل هماهنگی شد، ادامه داد: به اتفاق رئیس و مامورین پلیس اطلاعات و امنیت شاهرود با رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی و حقوق شهروندی اقدام به بازرسی منزل متهم شد که مقدار زیادی گوشت گوسفند وحشی، دو قبضه سلاح گلوله زنی و ساچمه زنی دو لول و فشنگ سلاح‌های مربوطه، دوربین چشمی، فاصله یاب، پرژکتور و ... از منزل وی کشف گردید.
قربانلو اضافه کرد: پس از بازرسی منزل متخلف مجددا با هماهنگی با رئیس دادگاه بسطام به اتفاق خود متهم به محل باغ وی عزیمت که در بازرسی از خانه باغ او نیز مقداری گوشت گوسفند وحشی یخ زده که حدود دو هفته پیش شکار شده بود به همراه تعدادی فشنگ گلوله زنی کشف و توقیف گردید که پس از تشکیل پرونده و هماهنگی با قاضی کشیک دادگاه بسطام با توجه به شرایط جسمی متهم با ضمانت تا روز شنبه ازاد گردید. او با اشاره به بازرسی منازل دو فرد دیگر در روستای تاش با حضور مأمورین انتظامی و قضایی، افزود: از منزل احدی از همدستان نفر اول نیز مقادیر زیادی فشنگ و گوشت کشف و توقیف گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار