خبرهای داغ:

تخصیص بیش از ۳۰۰ مییلیار تومان بودجه در راستای تکمیل پروژه‌های جاده‌ای شرق استان

شاهرود_ مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان گفت: قطعه چهارم بزرگراه شاهرود- آزاد شهر و پروژه جاده شاهرود-طرود-معلمان با اخذ مجوز‌های لازم در دست اقدام است.
کد خبر: ۹۴۵۶۰۱۸
|
۱۶ شهريور ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۳

تخصیص بیش از ۳۰۰ مییلیار تومان بودجه در راستای تکمیل پروژه‌های جاده‌ای شرق استانبه گزارش خبرنگار بسیج، امیر عمیدی مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان در نشست شورای اداری شهرستان شاهرود در سالن اجتماعات شرکت معادن زغالسنگ البرز شرقی با بیان اینکه ۲۰۵۰ کیلومتر راه در شرق استان داریم، افزود: در حوزه راه روستایی وظیفه مهمی داریم و در سال ۱۴۰۰، ۵۶۰ میلیارد تومان اعتبارات ملی و استانی داشتیم که ۴۴۵ میلیارد تومان تخصیص داشتیم که ۳۵۵ میلیارد تومان ملی و ۲۰۵ میلیارد تومان استانی بوده که که ۸۱ میلیارد تومان نیز اعتبار محرومیت زدایی دبوده است.
او گفت: در هفته دولت ۱۴ پروژه با مبلغ ۲۲۶ میلیارد تومان و ۳۱ کیلومتر بزرگراه و ۳۶ کیلومتر راه روستایی به بهره برداری رسید.
مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان خاطر نشان کرد: توسعه مناطق محروم در دستور کار است و در سفر کمیسیون عمرانی مجلس در شهرستان شاهرود ۲۱۰ میلیارد تومان مجوز مناقصه گرفتیم و ۱۱۰ میلیارد ابلاغ شدیم که ۵۴ میلیارد تومان نیز افزایش سفر داده شده است.
عمیدی با اشاره به اخذ مجوز ماده ۵۶ محور شاهرود- آزادشهر با اعتبار ۲۰۰ میلیارد تومان گفت: این اعتبار شامل قطعه چهارم این بزرگراه و تقاطع غیر همسطح شاهرود-مجن است.
او به طرح نهضت ملی مسکن نیز اشاره کرد و افزود: ۱۸۲ هکتار زمین تامین شده و ۶۵۰۰ واحد آمادگی ساخت داریم که تاکنون ۱۲۰۰ واحد شروع شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان با بیان اینکه در خصوص قیر ۱۲۳ میلیارد تومان هزینه در سال گذشته شده است، اضافه کرد: پروژه راه شاهرود- طرود -معلمان اخذ کمیسیون ماده ۲۳ انجام شده است و در پیوست یک این موضوع گذاشته شده و مجوز مناقصه ۱۰۰ میلیارد تومان دارد.
او به افتتاح جاده عباس آباد به کاهک با اعتبار ۱۲۵ میلیارد تومان در هفته دولت بنیز اشاره کرد و تمام این تلاش‌ها را برای خدمت به مردم عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار