مداحان با نقش تاثیر گذار خود می توانند اهداف انقلاب اسلامی را محقق کنند

کارگاه نهادینه کردن سبک زندگی اسلامی ایرانی با تاکید بر محوریت خانواده مداحان و ستایشگران در مکان آموزشی حلقه های ذاکرین بسیجی خواهر ،سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان سیستان و بلوچستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۷۲۳۲۴
|
۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۷

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان ،سرهنگ پاسدار براتعلی صالحی ،مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی استان ،ضمن تبریک هفته بسیج و نقش جهاد تبیین در نابودی توطئه ها و دسیسه های دشمن گفت : در مقابل تبلیغات سوئی که دشمنان بر علیه،ارزش های انقلاب و دستاوردهای۴۳ ساله آن انجام می دهندو همچنین تهدیدهایی که دارند ،باید به موقع، کوبنده و محکم وبابصیرت پاسخ دندان شکنی به دشمنان این انقلاب و اسلام هم در داخل و هم در خارج کشور،بدهیم.

وی در ادامه با توجه به نقش مراسمات اهل بیت (ع )در روشنگری و بصیرت جامعه ،تصریح کرد:
مداحان تریبون داران جهادتبیین هستند و با استفاده از تریبون و منبری که در مساجد ،تکایا،هیئتها و مجالس خانگی دارند می توانند تبیین و روشنگری کنند.

سرهنگ پاسدار صالحی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری (حفظه الله )درباره جهادتبیین ، اذعان داشت :امروز نقش مداحان بسیار مهم وتاثیرگذار است و باید هم مسجد و حسینیه هم به تبع آن اثر بخش ومفید باشد و از هرحسینیه و ازهر هیئت دهها و صدها،جوان انقلابی و پایبند به ارزشهای اعتقادی به قرآن واهل بیت (ع ) خروجی داشته باشد.


مسئول سازمان بسیج مداحان استان اذعان داشت :دشمن برای لحظه به لحظه و ثانیه به ثانیه جوانان و نوجوانان و خانواده های ایرانی برنامه ریزی دارد،تا مردم را از این نظام و رهبری جدا بکندو به اهداف خودش برسد.

وی در ادامه افزود :هرچند تا حدودی چند درصدی در حوزه فرهنگی و اجتماعی به اهداف خود رسیده است، اما وجود رهبری (حفظه الله ) و حضور مردم در صحنه های مختلف خاری در چشم دشمنان و خنثی کننده اهداف معاندین و دشمنان است.

این مقام مسئول با اشاره به اغتشاشات اخیر کشور گفت : در همین اتفاقات دوماهه اخیر بالغ بر ۶۰۰میلیون دلارآمریکا ، اسرائیل، انگلیس و غرب برنامه ریزی و هزینه کردند و چقدر مظلومند نیروهای بسیجی و سپاه که ،براحتی به شهادت می رسندلذا این ها را باید تبیین کرد.

وی با اشاره به اوضاع ایران قبل از انقلاب گفت: امروز ما به جایگاهی رسیدیم که در هر حوزه ، ایران نقش موثر دارد و در تمام صحنه های مختلف منطقه اثرگذار است.

سرهنگ پاسدار صالحی در ادامه ازجنگهای کشور های همسایه ایران ، یاد کرد و گفت : اگر همت نیروهای ایران در آن سوی مرزها تهدید را از ما دور نمی کرد،امروز از اسلام و نظام و انقلاب خبری نبود.

نیروهای ایرانی با حضورشان، خط بطلان برهمه برنامه های معاندین و استکبار جهانی،کشیدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار