خبرهای داغ:
رئیس پلیس آگاهی استان قزوین؛

باند سارقان خودرو متلاشي شد

باند سارقان خودرو متلاشي شد
سرهنگ عزیزی از متلاشي شدن باند ۹ نفره سارقان خودرو و لوازم داخل خودرو با اعتراف به به ۵۰ فقره سرقت در شهر قزوين و دستگيري ۳ مالخر در اين خصوص خبر داد.
کد خبر: ۹۶۰۵۶۰۷
|
۲۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۴۰

قزوین_به گزارش خبرگزاری بسیج،سرهنگ اميرحسام عزيزی در گفت و گو با خبرنگار بسیج اظهار کرد: در پي وقوع سرقت هاي متعدد خودرو و به سرقت رفتن تجهيزات آن ها در شهر قزوين که موجب ايجاد نارضايتي عمومي در بين شهروندان شده بود، بررسي موضوع در دستور کار کارآگاهان پليس آگاهي استان قزوين قرار گرفت.

وي افزود: ماموران با بررسي هاي تخصصي از محل وقوع سرقت، سرنخ هايي از دست داشتن ۹ نفر از سارقان حرفه اي و سابقه دار در اين سرقت ها بدست آوردند.

رئيس پليس آگاهي فرماندهي انتظامي استان با اشاره به اينکه سارقان شناسايي شده در عمليات هاي جداگانه غافلگير و دستگير شدند، ادامه داد: متهمان دستگير شده به 50 فقره سرقت خودرو و لوازم و تجهيزات  داخل خودرو اعتراف کرده اند.

سرهنگ"عزيزي" با اشاره به اينکه ۳ مالخر در اين خصوص دستگير شده و به همراه متهمان به مراجع قضائي معرفي شدند، خاطرنشان کرد: اغلب سرقت هاي انجام شده از خودروهايي صورت گرفته که فاقد تجهيزات ايمني و پيشگيرانه بوده اند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار