خبرهای داغ:
مثبت سوژه/

کارم را با یک چرخ حرارتی قرضی آغاز کردم و امروز کارگاهی با ۲۱ چرخ خیاطی دارم

همدان-کارآفرین همدانی گفت: کارم را با یک چرخ حرارتی که از یکی از صاحبکارها گرفته بودم شروع کردم و در حال حاضر که با آنها فعالیت می‌کنیم.
کد خبر: ۹۶۱۵۹۹۱
|
۰۳ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۳

کارم را با یک چرخ حرارتی قرضی آغاز کردم و امروز کارگاهی با ۲۱ چرخ خیاطی دارم

ابوالفضل گوهری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با بیان اینکه متولد ۱۳۷۵ در همدان هستم، اظهار کرد: تقریبا از سال ۱۳۹۰ کار خود را آغاز کردم و وارد کار خیاطی و تولیدی شدم.

وی با بیان اینکه از سال ۱۳۹۸ تا ۱۴۰۱ در تهران کارگاه تولیدی داشتم و کار می‌کردم، افزود: از سال ۱۴۰۱ وارد همدان شهر خودم شدم و کار خود را ادامه دادم.

این کارآفرین همدانی گفت: کار ما تولید تیشرت مردانه، زنانه و دخترانه است؛ ما هفته‌ای ۵۰۰ الی ۲۰ هزار تا کار تولید می‌کنیم و به کل شهرستان‌ها ارسال می‌کنیم از تهران تا بقیه استان‌ها و حتی عراق هم صادرات داریم.

وی بیان کرد: کارم را با یک چرخ حرارتی که از یکی از صاحبکارها گرفته بودم شروع کردم و در حال حاضر ۲۱ چرخ داریم که با آنها فعالیت می‌کنیم.

گوهری ابراز کرد: اگر مسئولین ما را حمایت کنند و تسهیلات دهند، می‌توانیم تولیدی را بزرگ‌تر کنیم؛ کارگاه‌ ما اکنون ۳۰ نفر نیرو دارد و اگر بزرگ‌تر شود حداقل می‌توان ۱۰۰ نفر نیرو را مشغول به کار کنیم اما اینها مستلزم این است که ما کمکی داشته باشیم.

خبرنگار: فرزانه کیانپور

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار