خبرهای داغ:
امام جمعه موقت بیرجند:

نماز جمعه یک سنگر آگاهی بخش و بصیرت افزاست

امام جمعه موقت بیرجند گفت: نماز جمعه یک سنگر آگاهی بخش و بصیرت افزاست
کد خبر: ۹۶۱۶۵۷۲
|
۰۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۰۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت‌الاسلام نوفرستی امام جمعه موقت بیرجند در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بیرجند، با اشاره به سالروز اقامه اولین نماز جمعه در کشور گفت: نماز جمعه همیشه مردم را از آنچه در تاریخ و در سطح بین المللی وجود دارد، آگاه و به بصیرت افزایی جامعه کمک می‌کند.

وی با اشاره به آغاز کار دولت چهاردهم گفت: دولت و مجلس باید برای خدمت به نظام و مردم عمل کنند و انتظار می‌رود با حرکت در مدار اجرایی نظام برای حل مشکلات به خصوص مشکلات معیشتی مردم تلاش کنند.

خطیب جمعه موقت بیرجند افزود: امید به آینده، نگاه مثبت به نیرو‌های داخلی، کنار گذاشتن تعلقات سیاسی، حفظ و حراست از منافع ملی از ویژگی و شاخص هاییست که از رییس جمهور محترم و اعضای کابینه ایشان انتظار می‌رود.

حجت‌الاسلام نوفرستی به تحولات منطقه اشاره کرد و گفت: جبهه مقاومت و انصار الله یمن با مقاومت و مبارزه شان، موجی از وحشت و مهاجرت در بین ساکنان سرزمین‌های رژیم صهیونیستی به راه انداخته اند.

وی با اشاره به سالروز عملیات مرصاد، یاد شهید صیاد را گرامی داشت و افزود: بعد از پذیرش قطعنامه توسط امام خمینی (ره) دشمن جریان نفاق را به میدان آورد و حضور و همدلی ارتش، سپاه و نیرو‌های نظامی بود که بساط منافقین را در هم پیچید و درسی برای منافقین شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار