خبرهای داغ:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان:

برنامه های موفق از دل هنرمندان دغدغه مند می جوشد

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان گفت: برنامه‌های موفق ویژگی‌هایی مشابه یوسف هور دارند یعنی در جای مناسب با موضوع مناسب و جوشیده از دل هنرمند و دغدغه مند است.
کد خبر: ۹۶۱۹۷۹۸
|
۱۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۴:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ، مجید منادی پنجشنبه شب در رویداد هنری «یوسف هور» که به مناسبت گرامیداشت شهید علی هاشمی در یادمان این شهید برگزار شد، اظهار کرد: از خانواده بزرگوار شهید هاشمی و همچنین سردار هور قدردانی می‌کنم که انصافاً به معنای کلمه راه شهید را دنبال می‌کنند و خودشان پای کارهای فرهنگی هستند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان بیان کرد: ای کاش همه ما در هر جا که هستیم نقش حقیقی و حقوقی خودمان را در بخش ادبیات، فرهنگ و هنر ایثار و شهادت به نحو شایسته اجرا کرده و انجام دهیم.

وی با بیان اینکه زحمت برگزاری این رویداد را مؤسسه شهید هاشمی، مجموعه خاک نگار و حوزه هنری کشیده‌اند، تصریح کرد: ما به عنوان فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان سعی کرده‌ایم در کنار این مجموعه‌ها باشیم. ویژگی رویداد مذکور که قطعاً به لطف خدا پرثمر خواهد بود این بود که از دل دغدغه مندان جوشید و دستگاه‌ها کنار آنها بودند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ادامه داد: دستگاه‌ها باید سعی کنند در دیگر برنامه‌های این چنینی کنار مجموعه‌ها باشند چرا که برنامه‌های موفق همین ویژگی‌ها را دارد یعنی در جای مناسب با موضوع مناسب و جوشیده از دل هنرمند و دغدغه مند است.

منادی عنوان کرد: امیدواریم این حرکت که یک حرکت خوب، هنری و آموزشی است و خوزستان هم برای ایام اربعین حسینی آماده شده است، یک آغازی برای اینچنین کارها باشد تا در کارهای موضوعی تمرکز و ورود کنیم تا قابل ارائه هم باشند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار