خبرهای داغ:

برنامه‌های قرآنی بانوان مسیر پیاده‌روی اربعین

برنامه‌های قرآنی بانوان مسیر پیاده‌روی اربعین
بانوان عضو کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران اعزامی به اربعین که طی روزهای گذشته عازم کشور عراق شده بودند با حضور در شهر نجف به اجرای برنامه‌های قرآنی پرداختند.
کد خبر: ۹۶۲۱۷۳۴
|
۲۹ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۰۲

 

 

 

 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-کاروان قرآنی بانوان جمهوری اسلامی ایران شامل قاریان قرآن کریم و گروه‌های تواشیح از ۲۶ مردادماه عازم کشور عراق شدند و در شهر نجف برنامه‌های خود را اجرا کردند که مورد استقبال مردم به ویژه شهروندان عراقی قرار گرفت. این محافل در آستان حضرت علی (ع) به ویژه صحن حضرت فاطمه الزهرا (س) اجرا شد.

در مجموع این گروه از اعضای کاروان قرآنی ایران اعزامی به اربعین ۱۴۰۳ که شامل نسیبه کرمی‌پارسا، عاطفه ناصح و زهرا سهرابی است در چهار محفل قرآنی حضور یافته و به اجرای تلاوت مجلسی، تلاوت ترتیل و ابتهال پرداختند.

همچنین گروه مدیحه‌سرایی آفاق از استان تهران نیز با حضور در این محافل به مدح و منقبت حضرت امیرالمومنین(ع) و سیدالشهدا(ع) پرداختند که با استقبال زائران حرم علوی همراه بود.

برنامه‌های قرآنی بانوان مسیر پیاده‌روی اربعین + عکس

این کاروان امروز ۲۸ مردادماه از طریق مسیر پیاده‌روی اربعین وارد شهر کربلا شده‌اند تا محافل خود را در این شهر ادامه دهند. اعضای این گروه روز اول شهریور به کشور بازمی‌گردند.

بر اساس این گزارش سومین گروه از اعضای کاروان قرآنی جمهوری اسلامی ایران اعزامی به اربعین ۱۴۰۳ که گروه مربوط به بانوان عضو این کاروان است دوشنبه ۲۹ مردادماه وارد شهر نجف خواهند شد.

برنامه‌های قرآنی بانوان مسیر پیاده‌روی اربعین + عکس

این گروه شامل گروه مدیحه‌سرایی نورالزهرای خوزستان و معصومه آلبوغبیش، قاری قرآن است که فعالیت خود را بعد از ورود به شهر نجف آغاز خواهند کرد.

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار