خبرهای داغ:

بانوان محجبه در بازار به سختی پوشاک خود را تهیه می کنند

بانوان محجبه در بازار به سختی پوشاک خود را تهیه می کنند
طراح مد و لباس گفت: بازار مد و لباس نیازمند نظارت بیشتری است زیرا بانوان محجبه در بازار به سختی پوشاک خود را تهیه می کنند زیرا تنوع محدود بوده و انتخاب برایشان سخت شده است.‌
کد خبر: ۹۶۲۶۰۶۰
|
۱۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۹
 

به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان از البرز؛ سمیه جیرودی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «زنان نیوز» گفت: بازار مد و لباس در تسخیر مدهای غربی بوده و پوشاک ایرانی - اسلامی سهم ناچیزی در این بازار دارد.
طراح مد و لباس ادامه داد: پوشاک قاچاق نیز به راحتی در بازار موجود و خرید و فروش می شود و این باعث شده که به تولیدکننده ضررهای غیرقابل جبرانی وارد کند.
وی افزود: در سال های اخیر اقدامات خوبی برای کاهش مقدار پوشاک قاچاق در بازار صورت گرفته اما هنوز در بازار موجود و به فروش می رسد.
جیرودی تصریح کرد: تولیدکنندگان پوشاک اسلامی در کشور به سختی سرپا مانده اند زیرا معمولا به دلیل حفظ کیفیت باید پارچه مرغوب در تولیدات استفاده کنند و برای تهیه لباس اسلامی پارچه زیادی استفاده می کنند، به همین دلیل قیمت تمام شده افزایش می یابد و این کار را برای رقابت در بازار سخت می‌کند.
این طراح مد گفت: ما با شرکت در جشنواره‌های مد و لباس توانستیم مشتریان ثابت خود را حفظ کنیم اما امروز به دلیل شرایط اقتصادی مردم به دنبال پوشاک با قمیت مناسب هستند.
وی با بیان اینکه رقابت در بازار پوشاک سالم و منصفانه نیست، ادامه داد: وقتی کالای قاچاق با قیمت بسیار پایین در بازار عرضه شود، قطعا کمر تولیدکننده داخلی خم می شود.
جیرودی افزود: مد و لباس صنعتی درآمدزا بوده اما مافیا در این بازار زیاد است و رقابت برای تولیدکنندگان سخت است و باید با تحمل مشکلات زیاد بتوانند سرپا بمانند.
این طراح مد تاکید کرد: دشمن در سال های اخیر بر روی این حوزه بسیار کار کرده و بلاگرهای اینستاگرامی به اسم حجاب تبلیغات ضدحجاب می‌کنند و بر بازار پوشاک مستقیما تاثیر گذاشتند.
وی در پایان اظهار داشت: بازار مد و لباس نیازمند نظارت بیشتری است زیرا بانوان محجبه در بازار به سختی پوشاک خود را تهیه می کنند زیرا تنوع محدود بوده و انتخاب برایشان سخت شده است.‌
خبرنگار: الهه ملاحسینی
انتهای خبر/*

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار