خبرهای داغ:

شب‌های قدر در امام‌زاده شعیب(ع) جلفا

خبرگزاری بسیج: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جلفا از برگزاری ویژه برنامه‌های شب‌های قدر در امام‌زاده شعیب(ع) این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۸۶۹۴۴۱۸
|
۲۵ خرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اداره کل اوقاف وامور خیریه استان، حجت‌الاسلام سیدتقی عمادی‌ در این خصوص اظهار کرد: در شب نوزدهم ماه رمضان که مصادف با نخستین روز شب‌های قدر است برنامه‌هایی از جمله دعاخوانی، قرائت زیارت جامعه کبیره، احیاء، قرائت دعای جوشن کبیر و ... در امام‌زاده شعیب(ع) این شهرستان با سخنرانی حجت‌الاسلام سید محمد ابراهیم سیدمحمدی رئیس اداره تبلیغات اسلامی جلفا برگزار می‌شود.

وی افزود: در شب بیستویکم نیز ویژه برنامه‌های شب قدر به همراه مراسم افطاری در همین امام‌زاده و با سخنرانی حجت‌الاسلام جواد شکرنژاد یکی از اساتید دانشگاه برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مراسم شب نوزدهم ماه رمضان نیز با سخنرانی حجت‌الاسلام وحدت مشهوری؛ معاون فرهنگی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان و همچنین مداحی مرسل بدیعی به همراه دیگر ویژه برنامه‌های این شب، در امام‌زاده شعیب(ع) این شهرستان برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام عمادی‌وحدی در خصوص دیگر برنامه‌های اداره اوقاف و امور خیریه جلفا، خاطرنشان کرد: مراسم ترتیل‌خوانی در طول ماه مبارک رمضان نیز در امام‌زاده شعیب(ع) و امام‌زاده سیدمحمد(ع) این شهرستان برگزار می‌شود.

محفل انس با قرآن نیز در شب بیستم ماه رمضان در مسجد جامع گرگر هادی‌شهر با سخنرانی رئیس اوقاف و امور خیریه این شهرستان برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار