بیش از ۲۰۰ خانوار از مددجویان کمیته امداد بانه خودکفا شدند

رئیس کمیته امداد بانه گفت: از ابتدای امسال تاکنون با پرداخت ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی، بالغ بر ۲۰۰ خانوار تحت حمایت این نهاد خودکفا شدند.
کد خبر: ۸۹۹۹۲۱۱
|
۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۳
جلال خلیلی رئیس کمیته امداد بانه امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از کردستان، با اعلام این موضوع اظهار داشت: ایجاد اشتغال برای نیازمندان و خودکفا کردن خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد بانه از سیاست‌های اصلی و اولویت‌های نخست این نهاد حمایتی است.

وی افزود: در همین راستا از ابتدای سال جاری تا اواسط اسفند ماه مبلغ ۷۰ میلیارد ریال اعتبارات اشتغال زایی به نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد بانه پرداخت شده است.

رئیس کمیته امداد بانه تصریح کرد: با این میزان تسهیلات اشتغالزایی ۴۰۰ شغل در روستاها، مناطق محروم و همچنین شهری بانه برای این افراد ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: با پرداخت مبلغ ۷۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغالزایی، بالغ بر ۲۰۰ خانوار از خانواده‌های تحت حمایت این نهاد خودکفا شده و از چرخه حمایت این نهاد خارج شدند.

خیلی یادآور شد، اولویت کمیته امداد برای اعطای تسهیلات اشتغالزایی به مشاغل روستایی در حوزه دامپروری و کشاورزی بوده است که به مددجویان و افراد نیازمندی که توانایی کار در روستا‌ها و مناطق مرزی دارند واگذار شده است.

رئیس کمیته امداد بانه در ادامه اظهار داشت: در حال حاضر بیش از ۱۴ هزار نفر از جمعیت شهرستان بانه از خدمات متنوع و متعدد کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) این شهرستان بهره‌مند هستند.

وی افزود: این افراد غیر از خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد هستند که ماهانه مبلغی را بصورت کمک معیشت از این نهاد حمایتی دریافت می‌کنند.

خلیلی تصریح کرد: در حال حاضر ۷۵ بیمار زمین گیر نیز اط طرف کینه امداد حضرت امام (ره) خدمات درمانی؛ خرید تجهیزات و لوازم پزشکی ارائه می‌شود بطوریکه امسال مبلغ ده میلیلرد ریال در بحث درمانی به این افراد هزینه شده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات
آخرین اخبار