همزمان با اخرین روز هفته دولت انجام شد؛

تا پایان دهه فجر روستاهای بالای 20 خانوار کردستان صاحب گاز می شوند

احمد فعله گری مدیر عامل شرکت گاز کردستان در افتتاح 5 پروژه گازرسانی بیجار به مناسبت هفته دولت، گفت: تا پایان دهه فجر کلیه روستاهای بالای 20 خانوار شهرستان بیجار از نعمت گاز برخوردار می شوند.
کد خبر: ۹۳۶۸۹۸۹
|
۰۹ شهريور ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان، با حضور مدیر عامل گاز رسانی استان کردستان ، فرماندار، امام جمعه و جمعی از مسوولان ادارات بیجار در آخرین روز از هفته دولت پنج پروژه گازرسانی با اعتبار چهار میلیارد تومان در شهرستان بیجار به بهره برداری رسید.

در هفتمین و آخرین روز هفته دولت هشتم شهریور۱۴۰۰ جمعا ۵پروژه گازرسانی به روستاها در شهرستان بیجار بخش چنگ الماس با اعتبار ۴ چهار میلیاردتومان

این پروژه ها شامل گازرسانی به روستاهای اشرف آباد قوچ، جوروندی، خزره دین، قوری چای و قدیمخان است که به صورت متمرکز در روستای قدیمخان به بهره برداری رسید.

در این مراسم فعله گری مدیر عامل شرکت گاز استان به حجم سرمایه گذاری بالای ۳۰ میلیارد تومان در ۳۵روستای شهرستان در سال ۱۴۰۰ اشاره و بیان داشت: ۱۱روستا در هفته مبارک دولت به بهره برداری رسید و ۲۴روستای دیگر در هفته بسیج و دهه مبارکه فجر به بهره برداری می‌رسد.

وی افزود: تا دهه مبارکه فجر ۱۴۰۰ کلیه روستاهای بالای ۲۰خانوار شهرستان بیجار از نعمت گاز بهره مند و ضریب نفوذ گازرسانی در روستاها به مرز ۹۶ درصد خواهد رسید.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار