حجت الاسلام طائب:

خط شهید رئیسی باید ادامه یابد

حجت الاسلام طائب گفت : امروزه اقتدار ما به جایی رسیده است که در سازمان ملل برای رئیس جمهور ما مراسم می گیرند و آمریکا پیام تسلیت می دهد.
کد خبر: ۹۶۰۸۶۹۱
|
۰۵ تير ۱۴۰۳ - ۰۰:۵۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی حجت الاسلام والمسلمین طائب ،مسئول قرارگاه فرهنگی عمار در هیئت عاشقان ولایت طبس گفت: واقعیت سال ۴۲ به گونه ای بود که کشور کاملا در کف دست آمریکا بود ولی امام توانست سرنوشت این مملکت را تغییر دهد.

وی خاطر نشان کرد : در شرایط جنگ تحمیلی با این که خیلی از افسران و نظامیان درجه یک ما گفتند ما نمیتوانیم در مقابل عراق ایستادگی کنیم ولی امام گفت ما می توانیم و در واقع دفاع مقدس یک معجزه بود.

طائب تاکید کرد : یک عده ای معتقدند که اگر میخواهیم مشکلات حل شود باید با کد خدا ببندیم ولی باید بگوییم این تفکر اگر حاکم شود ما را به عقب بر می گرداند .

وی عنوان داشت : امروزه اقتدار ما به جایی رسیده است که در سازمان ملل برای رئیس جمهور ما مراسم می گیرند و آمریکا پیام تسلیت می دهد.

وی یاد آور شد : امروزه قدرت ما در منطقه به جایی رسیده است که با موشک هایی اسرائیل را زدیم که تولید ۱۵ سال پیش ما بود ؛آن هم در حالی که اسرائیل بروزترین سامانه پدافندی دنیا را در اختیار دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار