خبرهای داغ:
جانشين فرمانده کل انتظامي کشور؛

به کارگيری اتباع غيرمجاز جرم است

به کارگيری اتباع غيرمجاز جرم است
 گفت: مقابله با اتباع غيرمجاز نيازمند يک اقدام فوق‌العاده و فوري است،چرا که مطابق قانون به کارگيري اتباع غيرمجاز جرم است.
کد خبر: ۹۶۱۵۸۵۹
|
۰۲ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶

قزوین_ به گزارش بسیج، سردار قاسم رضايی در جمع مسوولان انتظامي شهرستان آبيک اظهار کرد: اگر امروز در کشور و در استان قزوين آرامش و امنيت وجود دارد، حتماً نتيجه عنايت الهي، بصيرت و همکاري مردم و نقش جدي و پررنگ انتظامي است، بايد اين توفيق خدمت را قدر دانست.

وي ادامه داد: در سازمان انتظامي بايد کلمه «من» را تبديل به کلمه «ما» کرد، «من» برکات کار را از بين مي‌برد، شهيد سليماني اين مسئله را رعايت کرد، ايشان با اخلاص عمل کرد و کارش برکت يافت، چنين شخصيت برجسته‌اي الگوي همه ماست، در صورت الگوبرداري از اين شخصيت، تشکيلات رشد مي‌کند و ايثار و معنويت وارد کار مي‌شود.

سردار رضايي انضباط را شاکله هر تشکيلات دانست و عنوان کرد: رعايت انضباط در مأموريت‌ها بسيار حائز اهميت است، رعايت ادبيات گفتمان، نگه داشتن حريم‌ها، انضباط محيطي و آموزشي، انضباط در تاکتيک، ظاهر و رفتار زير مجموعه مبحث انضباط است.

وي بيان کرد: اگر اراذل و اوباش بخواهند خودنمايي و حرمت شکني کنند، خنجر و قداره آنان بايد توسط پليس بر زمين بيفتد تا ديگر جرات عرض اندام نداشته باشند، اين پيام حاوي نکات مهمي است و اقتدار سازمان انتظامي را مي‌رساند.

جانشين فرمانده کل انتظامي کشور خاطرنشان کرد: مؤثرترين مؤلفه امنيت داخلي، سازمان انتظامي است، رهبر معظم انقلاب در يکي از سخنراني‌هاي خود فرمودند: "شما در خانه‌هايتان نشسته‌ايد؛ از مرز چه خبر داريد؟ شما پسرتان را، دخترتان را ميفرستيد مدرسه، مي‌آيد، نگران نيستيد؛ خودتان ميرويد محلّ کار و مي‌آييد، نگران نيستيد؛ ميرويد در پارک مي‌نشينيد، نگران نيستيد؛ راه‌پيمايي مي کنيد، نگران نيستيد؛ نگران ناامني نيستيد، داريد با امنيّت زندگي ميکنيد. چه خبر داريد که آن ‌که در مرز ايستاده و جلوي دشمن را گرفته که وارد کشور نشود، او دارد چه ميکشد؟ اين را مردم خبر ندارند." (بيانات در ديدار خانواده‌هاي شهداي مرزبان و مدافع حرم 1396/03/28)". آرامش و تکيه‌گاه مردم همين مرزبان‌ها و حافظان امنيت هستند، امنيت نباشد هيچ چيزي وجود ندارد، بايد اين را باور و تبيين کنيم.

وي تأکيد کرد: شهرستان آبيک حدود ۱۰۵ هزار نفر جمعيت دارد و ۱۸۳ شهيد، ۴۶۲ جانباز و ۴۴ آزاده تقديم انقلاب کرده است، ۲۶ تن از اين شهداي عزيز، شهداي گرانقدر انتظامي بوده‌اند، همه اين‌ها براي ما سرمايه هستند و ما بايد کاري کنيم خداوند از ما به اعتبار اين عزيزان راضي باشد.

سردار رضايي در بحث جرائم تصريح کرد: بايد تمام تلاش خود را به کار بگيريم تا آمار سرقت کاهش پيدا کند، کشف به موقع موجب کاهش وقوع جرائم خواهد شد، بايد وقوع سرقت را به حداقل برسانيم، مالخرها را شناسايي کنيم و از طريق آنان به سارقان برسيم، بنابراين بايد در بحث پيشگيري از وقوع سرقت و کشف به موقع دقت کنيم تا آمارها کاهش پيدا کند.

جانشين فرمانده کل انتظامي کشور در حوزه وقوع جرم توسط اتباع بيگانه اظهار کرد: اين موضوع يک خطر جدي است، مقابله با اتباع غيرمجاز نيازمند يک اقدام فوق‌العاده و فوري است، بايد براي کارفرماياني که اتباع غيرمجاز را به کارگيري مي‌کنند، نامه اخطار صادر شود، چرا که مطابق قانون به کارگيري اتباع غيرمجاز جرم است، کلانتري‌ها، پاسگاه‌ها، پليس امنيت و پليس راهور بايد در اين زمينه دست به دست هم دهند و با هم‌افزايي تلاش در انتقال اتباع غيرمجاز داشته باشند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار