«جواهرانه» نمایشگاه متفاوت حجاب 

نمایشگاه حجاب «جواهرانه» به همت بسیجیان پایگاه ام الائمه حوزه‌ام ابیها«س» در جوار یادمان شهدای گمنام خضر نبی (ع) برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۱۹۵۶۴
|
۱۸ مرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۲۲

زینب اسلامی فرمانده پایگاه ام الائمه درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از قم گفت: نمایشگاه حجاب جواهرانه را به منظور بازدید و مطالعه مادران و دختران نوجوان در قالب پوسترهای راجع به تاریخچه حجاب از زمان‌ قبل از اسلام برپا کردیم.

وی در ادامه درباره موضوع متن و عکس پوسترهای نمایشگاه گفت: در این نمایشگاه به نحوه پوشش و حجاب زنان در طول ادوار تاریخ پرداخته و از مطالعه تاریخ به این نتیجه رسیده که زنان درگذشته تمایل به پوشش و حیا داشته و باگذشت زمان و قدرت گرفتن رسانه‌های جمعی این پوشش کمتر شده است.

فرمانده پایگاه ام الائمه در ادامه به بخشی ویژه از این نمایشگاه هفت روزه اشاره کرد و گفت: پوستر «زنان مشهور اروپایی» که مسلمان شده‌اند و به علت امنیت و آرامش در جامعه حجاب را انتخاب کرده‌اند؛ با استقبال فراوان بازدیدکنندگان از نمایشگاه به‌خصوص دختران مواجه شده است.

اسلامی در انتها با معرفی مسابقه برگزارشده از متن‌های داخل پوستر، بیان داشت: مسابقه ای از محتوای مطالب نمایشگاه برگزار و در کنار میز مهربانی به برگزیدگان جوایزی اهدا شد.

انتهای پیام/ لیلی عابدینی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار