خبرهای داغ:
فرمانده سپاه چالدران:

سید حسن نصرالله پرچمدار مقاومت در منطقه بود

عباس اسماعیل‌زاده گفت: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان همه عمر خود در راستای پرچمداری از جبهه مقاومت گام برداشت.
کد خبر: ۹۶۳۵۳۸۷
|
۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان غربی، سرهنگ پاسدار عباس اسماعیل‌زاده، فرمانده سپاه چالدران، امروز، 21 مهر، در نشست جهاد تبیین با محوریت یادبود شهدای مقاومت که در این شهرستان برگزار شد، گفت: سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان تمام خود را صرف جهاد فی سبیل الله کرد و به معنای واقعی کلمه پرچمدار جبهه مقاومت در منطقه بود.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه دبیرکل حزب‌الله لبنان در عمل معنا و مفهوم جهاد را متبلور ساخت، گفت: ایشان ضمن اینکه عالم فاضل و سیاستمدار کاردان بود در میدان جهاد، مقاومت و ایستادگی نیز به معنای واقعی پیشتاز و یکه‌تاز بود.

این مسئول با بیان اینکه همان طور که رهبر معظم انقلاب بیان کردند این سید عزیز پاداش ده‌ها سال جهاد فی‌سبیل‌الله و دشواری‌های آن را در خلال یک پیکار مقدس دریافت کرد، گفت: پس همه باید به حال ایشان غبطه بخوریم و از خداوند بخواهیم چنین عاقبت نیکویی روزی‌مان شود.

فرمانده سپاه چالدران اضافه کرد: ایشان ده‌ها سال از عمر بابرکت و جوانی خود را برای دفاع از مردم ستمدیده‌ فلسطین صرف کرد و برای عقب راندن دشمنان گستاخ بشریت تدبیر و جهاد کرد تا اینکه در نهایت به فیض عظیم شهادت دست یافت. 

وی ضمن ابراز خشنودی از برگزاری عملیات غرورآفرین وعده صادق2 بر لزوم تبیین ابعاد مختلف این رویداد عظیم تاکید کرد و گفت: نسل جوان کشورمان باید بدانند هدف گرفتن مواضع رژیم صهیونیستی توسط جمهوری اسلامی، چه تبعات مخرب و منفی برای دشمنان در بردارد، پس روشنگری در این زمینه نه‌تنها لازم است بلکه ضروری می‌باشد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار