فرمانده حوزه تشریح کرد:

فعالیت‌های حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی+ تصاویر

فرمانده حوزه مقاومت شهید بهشتی ناحیه بسیج شهرستان قم، اهم فعالیت‌های پایگاه‌های این حوزه در راستای گرامیداشت دهه کرامت و ایجاد شور و نشاط انتخاباتی را تشریح کرد.
کد خبر: ۹۳۵۲۱۸۵
|
۲۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰

«محسن بژونتن» فرمانده حوزه مقاومت بسیج شهید بهشتی ناحیه بسیج شهرستان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در قم، با تبریک خلق حماسه باشکوه مردم قدرشناس ایران اسلامی در حضور عزتمندانه پای صندوق‌های رای انتخابات ۲۸ خرداد، اظهار داشت: حضور حماسی مردم در لبیک به ندای رهبر عزیز انقلاب اسلامی، پاسداشت خون پاک شهدا بخصوص سردار شهید سلیمانی و مشت محکمی بر دهان دشمنان قسم خورده نظام مقدس اسلامی بود.

وی افزود: این حضور پرافتخار که در آستانه میلاد هشتمین امام (ره) و برای انتخاب هشتمین رییس جمهوری ایران اسلامی و نیز انتخاب نماینده مجلس خبرگان و اعضای شورای اسلامی شهر و روستا صورت گرفت، دل رهبر معظم انقلاب را شاد کرد و خستگی از تن همه زدود و مسیر پرامیدی را برای آینده ترسیم کرد.

فرمانده حوزه مقاومت شهید بهشتی با تشریح اقدامات این حوزه در راستای حضور در انتخابات ۲۸ خرداد و نیز گرامیداشت ایام دهه کرامت عنوان کرد: اجرای برنامه‌های شورآفرینی و تشویق به حضور حداکثری پای صندوق‌های رای شامل برپایی ایستگاه‌های صلواتی، تریبون آزاد و شابلون نویسی، اجرای دو گروه سرود علمدار و انصارالمهدی (عج)، برپایی نماز جماعت در حرم مطهر شهدای گمنام کوه خضر نبی (ع) به همراه سخنرانی بصیرتی توسط حجت الاسلام زند، راه اندازی کارناوال‌های جشن و شادی و پخش سرود‌های انقلابی و نیز دعوت چهره به چهره برای حضور در انتخابات بخشی از اقدامات مذکور بود.

بژونتن با تقدیر از تلاش‌های بسیجیان پایگاه‌های بسیج تابعه حوزه خاطرنشان کرد: فعالیت‌های فوق توسط اهالی محله‌ها و بسیجیان پرتلاش پایگاه‌های سیدالشهدا (ع)، امام علی بن ابی طالب (ع)، شهید مرتضی رستمی، قمر بنی هاشم (ع) و قرارگاه فرهنگی مسجد حضرت ابوالفضل (ع) و شهید صدرزاده و... در مکان‌هایی همچون ابتدای بلوار فردوسی، میدان مفید، سالاریه، خیابان ایثار، شهرک قدس، بوستان نغمه و مساجد محدوده برگزار شد و تاثیر فراوانی در ایجاد شور و نشاط انتخاباتی داشت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار