مجمع علما و روحانیت استان سمنان برگزار شد

مجمع علما و روحانیت استان سمنان با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین،حجت الاسلام مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان و جمعی از مسئولان  روحانیون استان در سالن همایش شهید سلیمانی باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.
کد خبر: ۹۶۰۸۸۱۸
|
۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۰۹:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان،حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این همایش با اشاره به ابعاد مختلف غدیرخم گفت: قاعده امامت و ولایت در پرتو غدیر خم تجلی پیدا می‌ کند.
وی با تاکید بر لزوم مشارکت حداکثری مردم در انتخابات افزود:ملت بزرگ ایران در حماسه ۸ تیرماه و شرکت پر شور و آگاهانه در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری ،پرچم اقتدار نظام اسلامی را به عالم نشان خواهند داد.

سردار سلیمانی با تأکید بر ضرورت حفظ انسجام و وحدت بین مسلمانان بیان کرد: جمهوری اسلامی ایران یک نسخه برآمده از اسلام بود.
وی با اشاره به اینکه قوی ترین دستگاه امنیتی در اختیار رژیم منحوس پهلوی بود، تصریح کرد: چهارماه قبل از فرار شاه ۱۶ دستگاه اطلاعاتی آمریکا بیانیه دادند که هیچ خطری متوجه حکومت پهلوی نیست در حالی که این حکومت در شرف سرنگونی بود.
رئیس سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به اینکه انقلاب ما با شعار پیروزی خون بر شمشیر به منصه ظهور رسید، افزود: تشکیل حکومت جمهوری اسلامی نقطه عطفی در تاریخ بشر بود و مسیر تغییر کرد.
وی با تأکید بر اینکه استقرار نظام جمهوری اسلامی اسلامی در واقع باعث خروج ایران از زیر سلطه آمریکا شد، ابراز کرد: ملت ایران با دست خالی انقلاب اسلامی را به پیروزی رساندند و نظام جمهوری اسلامی را در دنیا تثبیت و از آن دفاع کردند و مفهوم قدرت را در مقابل بزرگترین قدرت های دنیا را تغییر دادند.
سردار سلیمانی با بیان اینکه بودجه نظامی آمریکا ۸۰۰ میلیارد دلار معادل بودجه نظامی کل کشور های دنیا در سال است، اذعان داشت: حاصل تمدن غرب در رنسانس رژیم صهیونیستی است و این همان نقطه عطفی است که مسیر غلطی را پیموده است و در اختیار استعمار و استسمار بشریت قرار دارد.
وی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب گفت: قدرت از غرب در حال انتقال به شرق آسیا است سه قدرت چین، روسیه و ایران در آسیا قرار دارد که مستقل از غرب است.
وی با تاکید بر اینکه دشمن از اینکه ایران به عنوان الگو در جهان مطرح شود می ترسد، اضافه کرد : بعد از شهادت آیت الله رئیسی بدون اینکه کوچکترین خللی به امور کشور وارد شود برگزاری انتخابات در کمترین زمان ممکن در دستور کار قرار گرفت.
سردار سلیمانی  با تأکید بر ضرورت تبیین این مسائل برای جوانان بیان کرد: امروز جهاد تبیین به عنوان یک راهبرد مهم و اساسی در راستای امید آفرینی و خدمت به مردم دنبال می شود.
وی گفت: از همه ظرفیت های موجود بت ویژه مساجد،  مدارس ، دانشگاه ها و اردو های راهیان نور و غیره برای جهاد تبیین باید استفاده کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار