هم افزایی شهرداری و مدیریت آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، در تجلیل از معلمان

شاهرود_آیین گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از معلمان دبستان استقلال، با حضور شهردار شاهرود، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۳۸۸۳۸
|
۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۰
به گزارش خبرگزاری بسیج، آیین گرامیداشت هفته معلم و تجلیل از معلمان دلسوز و پرتلاش دبستان استقلال، با حضور علیرضا حاج محمدعلی شهردار شاهرود، سید محمد موسوی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود و حسن صادق پور کارشناس گزینش، در دبستان استقلال برگزار شد.
علیرضا حاج محمد علی ضمن تبریک هفته معلم به جامعه فرهنگیان شهرستان گفت: خداوند متعال، هدایت بهترین و کاملترین مخلوقات خود را که انسان‌ها هستند به پیامبران سپرد و آن‌ها اول معلم عالمند، لذا معلمی شغل انبیای الهی است و در این دنیا نیز، ارزشمندترین دارایی هر شخص، فرزندان او هستند که آن‌ها را با اطمینان خاطر در اختیار معلم می‌گذارد و این گویای شان و جایگاه والای معلمان عزیز ماست.
سید محمد موسوی معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش شهرستان شاهرود، با تشکر از همراهی دلگرم کننده مهندس حاجی محمدعلی با مدیریت آموزش و پرورش شهرستان، از تلاش شبانه روزی معلمان، برای تهیه وتدوین محتوا‌های آموزشی و پرورشی استاندارد وارائه آن‌ها به دانش آموزان قدردانی نمود و عملکرد معلمان شهرستان شاهرود را در طرح جلوه‌های ویژه معلمی در سطح استان، بسیار خوب توصیف کرد.
اهدای لوح سپاس هفته معلم و گلدانی گل به رسم یادبود، پایان بخش این مراسم بود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار