خبرهای داغ:
مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایر خبر داد

بهره‌مندی 203 مددجوی ملایری از خدمات درمانی

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایر از بهره مندی 203 مددجوی تحت حمایت این نهاد از خدمات درمانی از ابتدای سال تاکنون خبر داد.
کد خبر: ۸۷۲۱۰۱۲
|
۱۱ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۸
علی کولیوند در گفتگو با خبرنگار بسیج در همدان اظهار داشت: در چهار ماهه اول امسال مبلغ 500 میلیون ریال در راستای هزینه‌های مختلف درمانی 203 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان ملایر به مراکز درمانی پرداخت شده است.

وی افزود: پرداخت هزینه عینک، دندان مصنوعی، فرانشیز بیمارستان و داروهای غیر بیمه‌ای، تجهیزات مورد نیاز درمانی از قبیل دستگاه اکسیژن ساز، تشک مواج و غیره از اقدامات به‌عمل آمده واحد بهداشت و درمان این نهاد است.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان ملایر یادآور شد: ایجاد بستر مناسب در راستای یاری‌رسانی خیرین و نیکوکاران به محرومان و نیازمندان در راستای ارتقاء شاخص بهداشتی و درمانی قشر نیازمند جامعه از اهداف مهم کمیته امداد امام خمینی (ره) به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه در راستای ارتقاء سلامت خانواده‌های تحت حمایت طی سال گذشته یک هزار و 200 مددجوی ملایری از خدمات بهداشتی و درمانی کمیته امداد شهرستان ملایر بهره مند شده‌اند، افزود: در این راستا مبلغ 3 میلیارد و 500 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

کولیوند تصریح کرد: یکی از اهداف و اولویت‌های مهم این نهاد مقدس توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت با رویکرد بیمه تامین اجتماعی زنان سرپرست خانوار است که باعث امنیت روانی آنان می‌شود.

وی بیان کرد: در این راستا تمام زنان سرپرست خانوار شهری 35 تا 50 سال و تمام مشترکین طرح‌های خوداشتغالی از مزایای بیمه بازنشستگی تأمین اجتماعی بهره‌مند می‌شوند.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار