صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

سازمانها و وزارتخانه‌ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

سازمان ورزش

فرهنگی و هنری

وزارت صمت

وزارت نفت

وزارت ارتباطات

وزارت دفاع

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت مسکن و شهرسازی

وزارت اقتصاد و دارایی

سازمان انرژی اتمی

سازمان آتش نشانی

بسیج صدا و سیما

مدارس الگوی صالح

مرکز فرهنگی خانواده

صفحات داخلی

شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - 21 September 2024
بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان به مناسبت حماسه عظیم مردمی 9 دی
کد خبر: ۸۶۱۳۷۰۹
|
۰۹ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۴

بسم الله القاصم الجبارین

بیانیه سازمان بسیج فرهنگیان خوزستان به مناسبت حماسه عظیم مردمی 9 دی

بی شک، فتنه سال 88 ریشه در دشمنی استکبار و استکبارپرستان با نور اسلام ناب محمدیصلی الله علیه و آله و سلمو نماد زمانه آن، انقلاب اسلامی در ایران دارد.

فتنه ای که سرمایه سودآور حضور 85 درصدی مردم را تضییع کرد، دشمن مأیوس و هراسان را امیدوار کرد، تحریمهای بی نظیر تاریخی را بر گرده این مردم نجیب و وفادار تحمیل کرد و امید و دلخوشی مظلومان و مستضعفان به تکیه گاهشان را به نگرانی مبدل کرد.

سران فتنه در یک همراهی سخیف با دشمن و با اقدامات و مواضع قانون شکنانه، مجریان و ناظران مردمی و امین انتخابات بی­نظیر نظام را به تقلب متهم کردند، این در حالی است که بسیاری از مجریان و ناظران انتخابات از صندوق رأی گرفته تا بخشداری، فرمانداری و استانداری، جزء جامعه خدوم فرهنگیان و مُعتَمَدِ مردم هستند.

آنها اصل نظام و انقلاب اسلامی را نشانه گرفته بودند ولی نور این انقلاب خاموش شدنی نیست، «یریدون لیطفئوا نور الله بأفواههم و لکن الله متم نوره و لو کره المشرکون» چرا که امّت و امامِ پیرو اسلام ناب، در شعاع نور ولایت الهی­اند و تا این گونه باشد، هدایت و نصرت الهی را روی سر خویش دارند.

مردم انقلابی ما که هشت ماه آتش­افروزی و خیمه­شب­بازی بازیچه­های استکبار را صبورانه مشاهده کرده و دندان روی جگر گذاشته بودند، پس از آخرین پرده­دری فتنه­گران در روز عاشورا، در 9 دی 88 حماسه­ای بی­نظیر برپا کردند که در وصف آن باید گفت: نهم دی سال 88 بارزترین سند صِدق کلام امام راحل عظیم الشأن بود که فرمود: ملت ما از امت زمان رسول الله بهترند. در 9 دی ایمان و اعتقاد قلبی ملت ما آشکار شد، 9 دی صحنه­ی غلبه نور هدایت الهی بر ظلمات طاغوت بود، 9 دی آوردگاه پیروزی بصیرت بر اغواهای شیطانی گردید، 9 دی اقیانوس بیکران پیوند و بیعت عاشقانه­ی مردم با ولایت و امت با امام خویش بود و ... نهم دی 88 رستاخیز «مردم خداجو» برای در هم پیچیدن طومار «فتنه سبز اموی» بود.

اما از آنجا که «لن ترضی عنک الیهود و لا النصاری حتی تتبع ملتهم» و به این علت که فتنه­گری ابزار شیاطین و شیطان بزرگ پس از ناکامی در رویارویی مستقیم با جبهه حق است؛ تا علویان و حسینیان زمان عمود خیمه­ی معاویه زمانه را نکشیده­ و مستکبرین را به خاک مذلت ننشانده­اند، دشمنی و فتنه هست. در صدر اسلام تا وقتی که مردم به پیامبر و قرآن اعتقاد پیدا نکرده بودند، عوامل استکبار، بر سر پیامبر زباله ریختند و گفتند گوش بر پیام قرآن ببندید؛ اما همین که دیدند مردم به دین مبین اسلام گرویده­اند، با حفظ دشمنی خود، تظاهر به پیروی از پیامبر کرده و برای اغوای پیروان جبهه حق، قرآن بر سر نیزه کردند؛ در فتنه 88 هم، آشکارا اصول و ارزشهای اسلام و انقلاب را مورد هجمه و توهین قرار دادند ولی وقتی دیدند مردم با تمام وجود پای اعتقاد و ارزشهای انقلابشان ایستاده اند، سردسته گرگها، دوست ملت ایران شد و فتنه­گران، عوامل و حامیان فتنه - بدون این که دستشان را از آخور شیطان بزرگ بیرون بیاورند- مدافع ارزشها شدند. امروز برخی دم از همان ارزشهایی می زنند که در گذشته ی نه چندان دور با حمایت تمام قد آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی و منافقان و فاسدان با تمام توان به آن می تاختند؛ نه این که توبه کرده باشند، که اگر توبه کرده بودند باید همداستانی آنها با شیطان و شیطانکها خاتمه می یافت؛ امروز کسانی ادعای انقلابی بودن دارند اما مواضع آنها غیرانقلابی یا منفعلانه است، ادعای مردمی بودن دارند اما اشرافی زیستن و ترویج اشرافیت سیره آنهاست، ادعای پیروی خط امام(ره) دارند اما قول و فعل آنان خلاف رهنمودهای صریح و سیره عملی امام راحل(ره) است، ادعای ولایتمداری دارند اما کار خودشان را می کنند و فرامین ولایت جزء دستور کارشان نیست, ادعای پیروی شهدا دارند اما سیره شهدا را تفسیر به رأی می کنند و با قاتلان شهدا نرد دوستی می بازند؛ و اینها همه، اگرچه همانند قرآن سر نیزه است اما هم بشارت است و هم انذار؛ بشارت که دشمن نیز اذعان به ایمان و باورهای مردم دارد و انذار که نکند معاویه و عمروعاص دست به دست هم بدهند، در جبهه حق نفوذ کنند و ابوموسی اشعری­ها کار دستمان بدهند. از این رو گرچه فتنه آینده بسی پیچیده تر، سخت تر و بزرگ تر از فتنه گذشته است ولی تا ملت ایران گوش به لبان مبارک نایب امام زمان(عج) دارد غمی نیست.

فرهنگیان بسیجی مانند همیشه عَلَم روشنگری و عمّار ولایت بودن را در دستور کار دارند و هادیان بصیر امتند. معلمان و فرهنگیان متدین، ولایتمدار، مردمی و از خودگذشته با عزم علوی و فاطمی(علیهما السلام)خود نخواهند گذاشت فتنه صفین، جمل و نهروان تکرار شود. انشاءالله.

ارسال نظرات