صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

سازمانها و وزارتخانه‌ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

مدارس الگوی صالح

سازمان ورزش

فرهنگی و هنری

وزارت صمت

وزارت نفت

وزارت ارتباطات

وزارت دفاع

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت مسکن و شهرسازی

وزارت اقتصاد و دارایی

سازمان انرژی اتمی

سازمان آتش نشانی

بسیج صدا و سیما

صفحات داخلی

دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳ - 08 July 2024
مسئول بسیج اساتید دانشگاه رازی کرمانشاه گفت: دنیا بداند که کماکان مانند اوایل انقلاب، مردم ما پشتوانه نظام‌اند و تنها معیار انتخاب افراد، "مردم" هستند.
کد خبر: ۸۸۶۰۹۸۲
|
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۰
دکتر محمدنبی احمدی در گفتگو باخبرنگارخبرگزاری بسیج ازکرمانشاه، با اشاره به انتخابات پیشرو اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران، نظامی مقدّس و مُتکی به آراء و خواست مردم است و از همان ابتدا به فاصله ۵۰ روز بعد از پیروزی انقلاب، اوّلین انتخابات باشور و عظمت و حضور حداکثری شکل گرفت و اصل نظام جمهوری اسلامی  به رأی گذاشته شد و جمهوریت و اسلامیت آن با خواست مردم شکل گرفت در حالیکه در نظام‌های دیگر و حتی در کشورهایی که انقلابی صورت می‌گیرد، چند سال وقت صرف این می‌شود که التهاب‌ها و ناآرامی‌های اوایل انقلاب فروکش کند.

 

حضور حداکثری مردم در صحنه، مهمترین و اولین مسئله نظام است

 

مسئول بسیج اساتید دانشگاه رازی کرمانشاه حضور حداکثری مردم در صحنه را مهمترین و اولین مسئله در نظام دانست و افزود: این نظام با خواست و اراده مردم اداره می‌شود و متولیان امور با خواست مردم انتخاب می‌شوند.

دکتر احمدی با تاکید بر ضرورت حضور پر شور مردم در انتخابات پیشرو افزود: دنیا بداند که کماکان مانند اوایل انقلاب، مردم ما پشتوانه نظام‌اند و تنها معیار انتخاب افراد، "مردم" هستند.

وی اقدام و اراده انقلابی و جهادی را لازمه رفع مشکلات اقتصادی در نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و اظهار کرد: متأسفانه جوانان مملکت دچار بیکاری شدید شدند و در استان کرانشاه آمار بیکاری به ۲۲.۲ درصد رسیده که البته آمار بیکاران حقیقی چه بسا بیش از این عدد و دوبرابر آن باشد.

دکتر احمدی تاکید کرد: اگر بخواهیم بیکاری و فساد اداری در کشور ریشه‌کن شود و معیشت مردم بهبود یابد، باید کسی در مَسند امور قرار بگیرد که نقطه تاریکی در زندگی او وجود نداشته باشد و نزدیکان او گرفتار دنیا طلبی نباشند.

 

رئیس جمهور منتخب باید به منویّات مقام معظم رهبری بسیار نزدیک باشد و برای برقراری اتحاد میان قوا تلاش کند


این استاد دانشگاه، معصومین علیهم السلام را الگوی والای جامعه اسلامی دانست و گفت: امامان معصوم (ع) از دنیا طلبی به دور بودند و خود را به لایه‌های زیرین طبقات اجتماعی نزدیک می‌کردند تا درد و رنج مردم را احساس کنند و درصدد رفع آن باشند.

وی با بیان اینکه حضور حداکثری مردم در انتخابات ۲۹ اردیبهشت دشمنان نظام را مأیوس می‌کند، گفت: نگاه رئیس جمهور آینده باید به درون باشد و با اتّکای به مردم درصدد رفع مشکلات برآید. تجربه ثابت کرده که هیچ کشوری و بویژه مُستبدان زورگو هرگز نخواستند تا کشور دیگری را آباد کنند آنها به دنبال منافع خودشان هستند و لذا باید بسیار تلاش کنیم تا رئیس جمهور منتخب با منویّات مقام معظم رهبری بسیار بسیار نزدیک باشد و برای برقراری اتحاد میان قوا تلاش کند.

دکتر احمدی در ادامه به وجود ذخایر معدنی و طبیعی فراوان در جمهوری اسلامی ایران اشاره و تصریح کرد: کشور ایران بیش از پنج درصد مواهب و ذخایر دنیا را در اختیار دارد در صورتیکه ما تنها یک درصد دنیا هستیم و مواهب و ذخایر خدادادی برای پنج برابر جمعیت فعلی جمهوی اسلامی ایران، کفایت می‌کند و لذا از این توانایی‌ها باید استفاده کرد و مشکلات را برطرف نمود.

 

رئیس جمهور اصلح باید مُقیّد به اخلاق باشد

 

وی ابراز امیدواری کرد: ملت همیشه در صحنه جموری اسلامی ایران با حضور حداکثری در انتخابات ۲۹ اردیبهشت،  دشمنان را مأیوس کرده و برگ زرّین دیگری بر افتخارات جمهوری اسلامی ایران اضافه خواهند کرد.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه رازی کرمانشاه در خصوص معیارهای رئیس جمهور اصلح بیان کرد: باید توجه داشت که کشور ما جای صحیح و خطا نیست و لذا باید تلاش کنیم که کار اجرایی را همان بار اول با قوّت پیش ببریم.

دکتر احمدی بیان کرد: رئیس جمهور اصلح باید، مدیر و مدبّر و شجاع و نترس و پاکدست و انقلابی باشد و با تَشرهای دشمنان، میدان را خالی نکند و نگاه او به رهبری نزدیک باشد.

وی با اشاره به اینکه رئیس جمهور اصلح در گذشته خود نباید یک نقطه تاریک داشته باشد، ادامه داد: اطرافیان و بستگان رئیس جمهور اصلح باید پاکدست باشند و به فکر ثروت اندوزی نباشند و دچار فساد مالی نشده باشند. رئیس جمهور اصلح باید مُقیّد به اخلاق باشد و در مردم هراس ایجاد نکند و وزرایی که انتخاب می‌کند، متعهد و مردمی و پاکدست باشند.

ارسال نظرات