صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

سازمانها و وزارتخانه‌ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

مدارس الگوی صالح

سازمان ورزش

فرهنگی و هنری

وزارت صمت

وزارت نفت

وزارت ارتباطات

وزارت دفاع

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت مسکن و شهرسازی

وزارت اقتصاد و دارایی

سازمان انرژی اتمی

سازمان آتش نشانی

بسیج صدا و سیما

صفحات داخلی

دوشنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۳ - 17 June 2024
استاندار گیلان با اشاره به سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا گفت: از مادران و همسران شهدا برای خدمت صادقانه به مردم درس و روحیه بگیریم و فراموش نکنیم که راه شهدا همواره نورانی و روشن است و باید پیرو راه شهدا باشیم.
کد خبر: ۹۴۰۷۸۷۹
|
۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳

 


به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، اسدالله عباسی در نهمین نکوداشت اسوه‌های صبر و مقاومت و تکریم از مادران و‌ همسران شهدا در گیلان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار کرد: شهدا در راه اسلام، ارزش‌ها و ولایت جان خود را فدا کردند و امروز مدیون شهدا و خانواده‌های معزز آن‌ها هستیم.
وی با اشاره به سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س) و روز تکریم از مادران و همسران شهدا تصریح کرد: از مادران و همسران شهدا برای خدمت صادقانه به مردم درس و روحیه بگیریم و فراموش نکنیم که راه شهدا همواره نورانی و روشن است و باید پیرو راه شهدا باشیم.
استاندار گیلان با اشاره به وصیت‌نامه‌های شهدا بیان کرد: یکی از تاکیدات شهدای دفاع مقدس و شهدای مدافع حرم در وصیت‌نامه‌هایشان، پیروی از ولایت و تنها نگذاشتن امام و ولایت بود که نشان از بصیرت آنان دارد چرا که شهدا گوش به فرمان نایبِ امام زمان(عج الله) بودند.
عباسی با تاکید بر ضرورت بازگو کردن خاطرات ارزشمند مادران و همسران شهدا برای نسل جوان خاطرنشان کرد: سردار شهید حاج قاسم سلیمانی اسوه جهاد، عاشقِ ولایت و مردم بود و روحیه ای سرشار از فروتنی، ایمان، شجاعت و مروت داشت و در راه دفاع از حریم اسلام و ولایت گام برمی‌داشت.
وی سردار شهید «محمدعلی حق‌بین» فرمانده گیلانی جبهه مقاومت را از شاگردان برجسته مکتب شهید سلیمانی دانست و تاکید کرد: در هر موقعیت و جایگاهی که هستیم در واقع مدیون شهدا و خانواده‌های معزز آنان هستیم و بنده نیز سرکشی و بازدید از خانواده‌های شهدا و دلجویی از آنان را وظیفه خود می‌دانم.
استاندار گیلان با بیان اینکه رهبر معظم انقلاب امروز در قلوب امت اسلام جای دارند متذکر شد کرد: معتقدم راه برای هدایت همچنان باز است و دنیا امروز به رهبریت نظام اسلامی غبطه می‌خورد و ما نیز مدیون هدایت‌های هوشمندانه و داهیانه رهبر معظم انقلاب در نظام اسلامی هستیم.
عباسی با اشاره به برخی اولویت‌های دولت سیزدهم در آغاز فعالیت تصریح کرد: کنترل کرونا و سلامتی مردم اولویت نخست دولت سیزدهم بود؛ البته در وضعیتی دولت را تحویل گرفتیم که واکسن نداشتیم و بیمارستان‌ها تجهیزات و امکانات کافی نداشتند و روزانه صدها نفر جان خود را از دست می‌دادند.
وی با بیان اینکه بیماری کرونا امروز مدیریت شده و واکسن نیز به اندازه کافی تامین شده است افزود: زمانی‌که دولت را تحویل گرفتیم وضعیت ذخایر کالاهای اساسی خوب نبود اما امروز کالاهای اساسی به مقدار لازم وجود دارد و در فروش نفت هم شرایط خوبی داریم و در ادامه برای خنثی‌سازی تحریم‌ها گام برمی‌داریم.
استاندار گیلان با اشاره به برخی مشکلات‌ فرهنگی خاطرنشان کرد: بعضی‌ها سنگرهای فرهنگی و اولویت‌های این حوزه را رها کرده‌اند؛ از سوی دیگر بعضی خودی‌ها نیز متاسفانه سنگ‌اندازی می‌کنند و از جابه‌جایی‌ها و برخی انتصابات در استان گله می‌کنند و صبر ندارند.
استاندار گیلان با بیان اینکه اجازه نمی‌دهیم بعضی‌ها با تفرقه‌اندازی چوب لای چرخ دولت قرار دهند تاکید کرد: در انتصابات، شاخص‌های ولایتمداری، جهادی و انقلابی را مد نظر قرار دادیم و معتقدیم این افراد باید شناسایی شوند لذا باید در فضای همدلی و وفاق به مردم خدمت کنیم.
وی متذکر شد: از همه توانمندی‌ها در استان، ظرفیت جوانان و بیانیه گام دوم برای رفع مشکلات بهره خواهیم گرفت و برنامه‌محور عمل می‌کنیم و سهم گیلان در توسعه پایدار را هم مد نظر قرار می‌دهیم.

ارسال نظرات