صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

سازمانها و وزارتخانه‌ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

مدارس الگوی صالح

سازمان ورزش

فرهنگی و هنری

وزارت صمت

وزارت نفت

وزارت ارتباطات

وزارت دفاع

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت مسکن و شهرسازی

وزارت اقتصاد و دارایی

سازمان انرژی اتمی

سازمان آتش نشانی

بسیج صدا و سیما

صفحات داخلی

پنجشنبه ۰۷ تير ۱۴۰۳ - 27 June 2024
مدیرکل ارتباطات و بین‌الملل شهرداری قم مطرح کرد.
مدیرکل ارتباطات شهرداری قم گفت: طی سه سال گذشته ۷۵۰ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم برقرار شده که در مجموع ۸۷ درصد از شهروندان از پیگیری و حل مشکل منعکس شده رضایت داشته‌اند.
کد خبر: ۹۴۳۳۱۵۹
|
۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، مهدی کلانترزاده بعدازظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که به مناسبت ۲۷ اردیبهشت‌ماه و روز روابط‌عمومی برگزار شد، با اشاره به برگزاری دومین جشنواره رسانه‌ای «شهر ما» اظهار داشت: امسال دومین دوره این جشنواره در قم برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را از امروز به دبیرخانه ارسال کنند.

وی با بیان این که مهلت پایانی ارسال آثار ۲۷ خرداد است، ادامه داد: بخش‌های اصلی جشنواره شامل خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، عکس خبری، گزارش تصویری، مستند‌های رسانه‌ای، یادداشت، تحلیل و نقد است و جهاد تبیین در مدیریت شهری بخش ویژه این جشنواره را تشکیل می‌دهد.

کلانترزاده موضوعات این جشنواره را موردتوجه قرارداد و ابراز داشت: مفاهیم ارزشی در حوزه مدیریت شهری، محیط‌زیست شهری، عمران و آبادانی، شهر هوشمند و خلاق، برنامه محوری در راستای ارتقای کیفیت زندگی، هویت و کالبد شهر، حکمرانی و مجلس شهری، ترافیک و حمل‌ونقل، فرهنگ و سبک زندگی شهروندان و جهان شهر موضوعات اصلی دومین جشنواره رسانه‌ای شهر ما را شامل می‌شود.

وی ابراز داشت: شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را از ۲۷ اردیبهشت‌ماه تا ۲۷ خردادماه سال جاری از طریق درگاه اینترنتی جشنواره رسانه‌ای شهر ما به نشانی www.qom.ir/mfs و یا ارسال در پیام‌رسان ایتا به شماره ۰۹۰۳۸۴۳۰۳۱۲ ارسال نمایند.

وی با تشریح تقسیم‌بندی وظایف بر اساس ۷ اصل مهم کلیدی روابط‌عمومی علمی و نوین را در ساختار جدید سازمانی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری قم در طی سه سال گذشته باهدف رسیدن به شرایط مطلوب و جذب سرمایه اجتماعی، تصریح کرد: درزمینهٔ تبلیغات محیطی با ۳۳ درصد افزایش سازه‌های تبلیغاتی نسبت به سال‌های گذشته زمینه مناسبی را برای انجام این مهم به‌ویژه در موضوعاتی مرتبط با مباحث فرهنگی، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی عمومی ایجاد کرده‌ایم.

ارائه آماری از اکران تبلیغات شهری و موضوعات اکران شده و همچنین اجرای ۲ پروژه نمایشگر محیطی فضای باز از دیگر اقداماتی بود که از سوی کلانترزاده در موضوع تبلیغات شهری بیان شد.

مدیرکل ارتباطات و بین‌الملل شهرداری قم سامانه ۱۳۷ را موردتوجه قرارداد و بیان داشت: طی سه سال گذشته ۷۵۰ هزار تماس با سامانه ۱۳۷ شهرداری قم برقرار شده که در مجموع ۸۷ درصد از شهروندان از پیگیری و حل مشکل منعکس شده رضایت داشته‌اند و تعداد تماس‌های ازدست‌رفته این سامانه نیز به کمتر از ۴ درصد رسیده است.

وی با اشاره به انتشار ۱۸ هزار خبر طی ۷ سال گذشته در سایت اطلاع رسانی شهرداری قم، ابراز کرد: در سه سال گذشته به ۴ هزار مطلب و موضوع مرتبط با مطالبات شهروندان از شهرداری قم که در رسانه‌های رسمی و غیررسمی منتشر شده است، پاسخ رسمی داده شده‌است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات