صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

دوشنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۲ - 15 May 2023
مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج اقشار و متخصصین گفت: انتظاری که از بسیج اقشار می‌رود این است تا با ورود تخصصی به موانع مختلف تولیدی، اقتصادی، اشتغال‌زایی و غیره، معضلات و مشکلات را با رایزنی و اقناع‌سازی و ارائه ایده به مسوولان تصمیم‌ساز اصلاح کنند.
کد خبر: ۹۴۹۸۷۷۲
|
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۲۰:۴۱

 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت‌الاسلام امیرحسین شاهانی در جمع مسئولان عقیدتی و نظارت بسیج اقشار، متخصصین و ناحیه دانشجویی استان قم، طی سخنانی بیان کرد: یکی از زمینه‌های ظهور منجی عالم بشریت، ذکر کردن توأمان یاد امام زمان(عج) در تمام عرصه‌های زندگی است.
مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج اقشار و متخصصین با اشاره به‌ضرورت بهره‌گیری از سه ماه مبارک رجب، شعبان و رمضان، گفت: بهره‌مندی از این سه ماه می‌تواند ذخیره یک‌عمر توشه و زاد انسان شود.
وی با اشاره به اهمیت بسیج اقشار، عنوان کرد: یکی از رسالت‌های مهم بسیج اقشار، توجه بیشتر به حوزه تخصص گرایی، عمق‌بخشی و ورود به عرصه‌های راهبردی و نفوذ بیشتر تفکر بسیجی در بدنه دولت و اقشار مختلف بوده است.
شاهانی با تأکید بر ضرورت خودداری از فعالیت‌های جزیره‌ای در بین سازمان‌های اقشاری، اضافه کرد: یکی از مأموریت‌های سازمان بسیج اقشار برداشتن موانع از مسیر تعالی و پیشرفت کشور مانند قوانین دست و پاگیر قانونی و حقوقی، موانع تولید و سایر معضلاتی است که با تعامل و هم‌افزایی و اصلاحات قوانین قابل‌حل شدن است، می‌باشد.
مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج اقشار و متخصصین اظهار داشت: انتظاری که از بسیج اقشار می‌رود این است تا با ورود تخصصی به مشکلات و موانع مختلف تولیدی، اقتصادی، اشتغال‌زایی و غیره، معضلات و مشکلات را با رایزنی و اقناع‌سازی مسوولان تصمیم‌ساز اصلاح کنند.
وی بابیان اینکه اگر دولت بتواند دست لابی‌ها را از صنایع کوتاه کند اقدام بسیار بزرگی را انجام داده است، تصریح کرد: یکی از محورهای مهم در جهاد امیدآفرینی بسترسازی زمینه‌های لازم برای نقش‌آفرینی صاحبان صنایع و ایده و حل مشکلات و موانع پیش روی آنهاست.
شاهانی همچنین با اشاره به‌ضرورت توجه و اشاعه جهاد تبیین، خاطرنشان کرد: در حالی فضای مجازی و رسانه‌های معاند در حال تطهیر رژیم پهلوی هستند که برخی از جوانان هنوز با مفاخر و بزرگان ایران به‌خصوص در دوران بعد از انقلاب اسلامی و دستاوردهای شگرف آن اطلاعی ندارند.
مسوول نمایندگی ولی‌فقیه در بسیج اقشار و متخصصین با تأکید بر ضرورت انتقال تجربه‌های موفق به رده‌ها و نواحی مختلف بسیج، گفت: در برخی استان‌ها ابتکارات و ایده‌هایی در حوزه‌های مختلف اجرایی شده که به خاطر اثرگذار قابلیت انتقال و به‌کارگیری در استان‌های دیگر رادارند.
وی بابیان اینکه شبکه هادیان سیاسی و ناظران برای صیانت و نظارت بر تولید محتواها باید فعال شود، بیان داشت: ساختار مطلوبی برای بسیج اقشار در استان‌ها در نظر گرفته‌شده که در صورت تصویب نهایی می‌تواند سبب بالندگی بیشتر آن شود.

ارسال نظرات