صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۲ - 03 June 2023
امام جمعه شهر چمران گفت: یکی از انتظارات به حق مردم از اعضای شورا و شهردار به سرانجام رسیدن پروژه‌های عمرانی است.
کد خبر: ۹۵۰۱۵۴۲
|
۱۲ فروردين ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۵

 

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج بندر ماهشهر، حجت‌الاسلام جاسم عبادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهر چمران اظهار کرد: خوشبختانه پروژه‌های عمرانی خوبی در شهر چمران وجود دارد ولی انتظار می‌رود سرعت پیشرفت آنها شتاب بیشتری بگیرد و مردم انتظار دارند امسال شاهد بهره‌برداری و افتتاح این پروژه‌ها باشند چرا که کلنگ‌زنی و آغاز پروژه‌ها و رها کردن آنها دردی از مردم دوا نمی‌کند.

 

وی افزود: در مورد پروژه‌های عمرانی از قبیل زمین چمن طبیعی فوتبال، استخر، کمربند سبز، شهربازی، توسعه سرانه فضای سبز، پارک‌های محله‌ای، مشکلات بازار و بازاریان و نهضت آسفالت باید شاهد اقدامات مثبت و لازم با سرعت قابل قبول باشیم و امسال این پروژه‌ها به سرانجام برسد.

 

خطیب جمعه شهر چمران خاطرنشان کرد: اگر سرعت عمل در کارها نباشد هزینه‌های زیادی روی دست مسئولان خواهد گذاشت و مجبور می‌شوند پروژه‌ها را با چند برابر هزینه به سرانجام برسانند و گاهی اوقات هم ممکن است پروژه‌ای به سرانجام نرسد و باعث گلایه مردم شود.

 

عبادی متذکر شد: تا حصول نتیجه لازم در راستای حقوق مردم شریف شهر چمران این موضوعات را پیگیری خواهم کرد و مسائل را با مردم درمیان خواهم گذاشت. زمان خدمتگزاری به مردم محدود است و باید زمان را دریافت و بدانیم فرصت به سرعت می‌گذرد و سر سوزنی در مورد حقوق مردم تعارف ندارم.

 

وی اذعان داشت: اعضای شورای شهر و شهردار دو سال از فرصت خدمتگزاری به مردم را پشت سر گذاشته‌اند و مردم همچنان به تحول عمرانی در شهر چمران امیدوار هستند.

 

امام جمعه شهر چمران تصریح کرد: اعتماد مردم به خدمتگزاران خود بزرگ‌ترین سرمایه است نباید کفران نعمت کرد و با بی‌توجهی و قدرنشناسی و عدم خدمت صادقانه به مردم این اعتماد از بین برود و باعث بی‌اعتمادی مردم شود.

 

عبادی یادآور شد: توصیه دیگری که به اعضای شورای اسلامی شهر و شهردار چمران دارم این است که با مردم گفتگو کنند و پاسخگوی عملکرد خود و سؤالات مردم باشند.

 

وی عنوان کرد: ان‌شاءالله در هفته‌های آینده در مورد دیگر مسئولان شهرستان بندر ماهشهر و عملکرد آنها از همین تریبون مقدس مطالبه‌گری خواهیم کرد، چرا که تریبون نماز جمعه متعلق به مردم است و مردم به نماز جمعه امیدوارند که بتواند از طریق این جایگاه حقوق آنها بیان و از آنها دفاع شود.

 

خطیب جمعه شهر چمران در فراز دیگری از خطبه‌ها با گرامیداشت دوازدهم فروردین روز جمهوری اسلامی، گفت: علت اصلی دشمنی استکبار به ویژه آمریکا با انقلاب اسلامی ایران تحقیر شدن و شکسته شدن ابهت آنها توسط نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

 

عبادی ادامه داد: همه دشمنان و بدخواهان نظام مقدس اسلامی بدانند، با تلاش مردم و با وجود همه دشمنی‌ها، کشور در حال پیشرفت است. کشور در عرصه‌های مختلف در مسیر رشد قرار دارد و تلاش جوانان کشور این است که باوجود تحریم‌ها مشکلی برای کشور ایجاد نشود.

 

وی خاطرنشان کرد: در کشورهای دیگر پشتوانه حکومت‌ها نیروی نظامی است اما پشتوانه حکومت ما مردم هستند و مردم در این سال‌ها همیشه ثابت کردند که پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و ولایت ایستاده‌اند.

 

امام جمعه شهر چمران در پایان با تبریک سالروز میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و روز اکرام، اظهار داشت: جا دارد در این ماه پر خیر و برکت، سنت حسنه اکرام احیا و به قشر ضعیف جامعه توجه بیشتر و به آنها کمک شود.

ارسال نظرات