صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

سازمانها و وزارتخانه‌ها

محور مقاومت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

سازمان حفظ آثار

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

مدارس الگوی صالح

سازمان ورزش

فرهنگی و هنری

وزارت صمت

وزارت نفت

وزارت ارتباطات

وزارت دفاع

وزارت نیرو

وزارت آموزش و پرورش

وزارت جهاد کشاورزی

وزارت مسکن و شهرسازی

وزارت اقتصاد و دارایی

سازمان انرژی اتمی

سازمان آتش نشانی

بسیج صدا و سیما

صفحات داخلی

يکشنبه ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - 16 June 2024
همدان-معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع)همدان گفت: رویداد ملی و سراسری «ایران قوی» با هدف مشارکت پایگاه‌های مقاومت و مردمی کردن برنامه‌ها در ایام الله و مناسبت‌ها از ۱۰ بهمن تا ۱۰ اسفند در همدان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۵۷۶۸۰۲
|
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۸

سرهنگ وحید خادمی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به برگزاری رویداد ملی و سراسری «ایران قوی» اظهار کرد: معاونت فرهنگی سپاه در سازمان بسیج در مناسبت‌های مختلف رویدادهای مختلفی را دنبال می‌کند که در هفته دفاع مقدس، رویداد «فتح قله‌ها» و در سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی رویداد «هفته مقاومت» را داشتیم و به مناسبت چهل و پنجمین سالگرد ایام الله دهه فجر در سراسر کشور مجموعه فرهنگی، رویداد ملی و سراسری «ایران قوی» را طراحی کرده است.

 وی با اشاره به اینکه این رویداد از ۱۰ بهمن تا ۱۰ اسفند ماه برگزار می‌شود و با مشارکت پایگاه‌های بسیج و آحاد مردم سعی در مشارکت مردمی دارد، افزود: این رویدادها با هدف مشارکت پایگاه‌های مقاومت و مردمی کردن برنامه‌ها در ایام الله و مناسبت‌ها دنبال می‌شود.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه برای دهه فجر، رویداد «ایران قوی» طراحی شده است، گفت: با توجه به شعار ایام الله دهه فجر امسال که «جشن ملی، مشارکت پرشور و آینده روشن» است، این رویداد برگرفته از این شعار از ایام دهه فجر تا انتخابات که حماسه حضور مردمی است، دنبال خواهد شد.

وی ابراز کرد: این رویداد با محوریت، نقش پایگاه‌های مقاومت و آحاد مردم بوده و با هدف فراهم شدن شور و نشاط در سطح جامعه که جشن ملی است و مشارکت پرشور در انتخابات و یک آینده روشن برای انقلاب اسلامی و ملت ایران برگزار می‌شود.

خادمی عنوان کرد: با نگاه به امیدآفرینی، ایجاد نشاط و جهاد تبیین، ذیل این رویداد، هشت عرصه را مشخص کردیم که در سطح پایگاه‌ها برای بزرگداشت این ایام که به انتخابات منتهی می‌شود یکسری فعالیت‌ها انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اولین عرصه «گذرگاه انقلاب» است که با موضوع برپایی ایستگاه‌های فرهنگی در سطح شهرستان‌ها، حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت با موضوع جهاد تبیین، امیدآفرینی با ایجاد پایگاه‌های نشاط و برگزاری سیرهای نمایشگاهی طراحی شده است.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت:  دومین عرصه، «سلام به آینده» است که کاروان‌های شادی و نشاط را دنبال می‌کنیم و با راه‌اندازی ایستگاه‌های سیار در سطح شهر گروه‌های سرود، نشاط و جهاد تبیین در سطح شهرستان‌ها به اجرا می‌پردازند، که این عرصه با جشن ملی تلفیق خواهد شد.

وی افزود: سومین عرصه «محله نشاط» است که جشن‌ها در سطح محلات و شهرک‌ها تدوین شده و پایگاه‌ها در سطح شهرستان‌ها جشن انقلاب برگزار می‌کنند.

خادمی عنوان کرد: عرصه چهارم «مسیر روشن» است که بحث‌های روشنگری، بصیرت‌افزایی و نشست‌های بصیرتی ذیل این عنوان قرار دارد و هدف غایی آن بحث جهاد تبیین است که بردستاوردهای ۴۵ ساله انقلاب مروری داشته باشند.

وی با اشاره به اینکه عرصه پنجم «پرچم افتخار» و شامل فضاسازی محلات و خانه‌ها با مزین شدن به پرچم زیبا و خوش رنگ جمهوری اسلامی ایران است، بیان کرد: عرصه ششم «سرود افتخار» است که گروه‌های سرود به صورت پاتوقی در محل‌ها و اجتماعات مردمی و اماکن پرتردد برای ایجاد شور و نشاط و هیجان به اجرا می‌پردازند.

معاون فرهنگی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان تصریح کرد: عرصه هفتم با عنوان «فصل آگاهی» است که به ترویج کتاب و کتابخوانی می‌پردازد به ویژه کتبی که در عرصه دستاوردهای انقلاب اسلامی چاپ شده، معرفی می‌شود و به شکل مسابقات کتابخوانی اجرایی می‌شود، همچنین نخبگانی که علاقمند باشند می‌توانند در این موضوع شرکت کنند.

وی ابراز کرد: عرصه هشتم «قاب دوازدهم» است که در این عرصه نیز اکران فیلم‌های سینمایی و مستندهایی که مخاطبین خود را در سطح مساجد و مدارس دارد پرداخته می‌شود و پایگاه‌ها اقدام به اکران فیلم‌های دفاع مقدس و تاریخ انقلاب می‌کنند.

خادمی گفت: رویدادها ذیل این فعالیت هشتگانه طراحی شده و در این بازه زمانی اجرا خواهد شد و انتظار داریم همه پایگاه‌ها در این رویداد شرکت کنند که منجر به جشن ملی، مشارکت پرشور انتخابات و آینده روشن شود.

انتهای پیام/

خبرهای مرتبط
ارسال نظرات