صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

روابط بین الملل

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

سه‌شنبه ۳۰ آبان ۱۴۰۲ - 21 November 2023
همدان-مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار گفت: بسیج مدرسه عشق است، عشق به ذات مقدس حق و اسلام و ایمان خالص و عمیق به خدای بزرگ زیربنای فکری یک بسیجی واقعی را تشکیل می‌دهد.
کد خبر: ۹۵۵۵۶۵۰
|
۳۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۷

حجت‌الاسلام حبیب‌الله حمزه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در بهار با تبریک هفته بسیج اظهار کرد: هفته بسیج مختص قشر خاصی نیست، این روز و هفته را باید به همه ملت ایران و امت اسلامی تبریک گفت چرا که بسیج، لشکر مخلص خداست که در دنیا و کشورها، مستکبرین عالم را به زانو درآورده و مستضعفین را امیدوار می‌کند.

وی با تاکید بر بالنده‌تر شدن این نیروی عظیم گفت: بسیج روزبه‌روز بالنده‌تر، پرحرارت باقی می‌ماند و گرمای آن روح عدالت و امید را بر همه عالم می‌گستراند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار با اشاره به جمله زیبا و پرمغز امام‌خمینی(ره) که «بسیج لشکر مخلص خداست» اظهار کرد: اینکه امام (ره) فرمود بسیج لشکر است، گویای این است که بسیج سازمانی منضبط است و بسیجی مجاهد در راه خداست که هنگام لزوم حالت رزم به خود خواهد گرفت و اخلاص بسیجی، انگیزه احساس او در انجام وظایفش کسب رضای خداست و در پی کسب مقام شهوت و ثروت نیست.

وی تصریح کرد: بسیج مدرسه عشق است، عشق به ذات مقدس حق و اسلام و ایمان خالص و عمیق به خدای بزرگ زیربنای فکری یک بسیجی واقعی را تشکیل می‌دهد، از نگاه اسلام توحید یا خدا محوری زیربنای همه‌چیز است توحید تنها یک طرز تفکر نیست بلکه روش و راه و روشی است برای زندگی توحید به ما می‌آموزد که چگونه بیاندیشیم، چگونه تدبیر کنیم، چگونه رفتار کنیم و چگونه با ستمگران مقابله کنیم و به ما می‌آموزد آزادگی، عدالت، ولایت‌مداری و مردم‌دوستی را و این‌که امکانات و فرصت‌ها در سطح جهان به‌صورت برابر به همه انسان‌ها تعلق دارد و از آن نژاد و رنگ و منطقه خاصی نیست.

حمزه عنوان کرد: مولای متقیان امیرالمؤمنین (ع) بسیجی را چنین توصیف می‌کنند بزرگواری او سبب شده‌  که دنیا در نظرش کوچک و ناچیز باشد، شکم بر او سلطه‌ای ندارد، آن‌چه را نمی‌یابد آرزوی آن را نمی‌کند، بیشتر روزها را خاموش می‌ماند و اگر سخن می‌گوید بر گویندگان چیره می‌شود، در دیده ها ناتوان جلوه می‌کند ولی به‌هنگام کار چون شیر بیشتر است و آن‌چه را می‌کرد می‌گفت و بدان چه عمل نمی‌کرد دهان نمی‌گشود.

وی گفت: درهرحال آن‌چه را بسیار مهم است این است که ما بتوانیم آن تفکر و روحیه بسیجی را حفظ و تقویت کنیم همان طور که امام(ره) فرمودند «اگر بر کشوری نوای دل‌نشین تفکر بسیجی طنین‌انداز شد، چشم طمع دشمنان و جهان‌خواران از آن دور خواهد شد» و ما امروز ثمرات میوه‌ شیرین توکل و روحیه بسیجی را در کشور اسلامی ایران می‌بینیم که چه برکاتی داشته است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه بهار افزود: امروز اگر مردم مقتدر و مظلوم مقتدر و مظلوم غزه توانستند در برابر هر درنده‌خویی وجنایات وحشتناک رژیم صهیونیستی بایستند و خم به ابرو نیاورند، منشأ گرفته ازهمین‌ روحیه و تفکر است و با این تفکر است که ان‌شاءالله شاهد آزادی قدس شریف و فلسطین مظلوم و موجبات زمینه‌های ظهور آقا حجت‌ابن‌الحسن خواهیم بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات