صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - 28 May 2023
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور فومن:
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام‌نور فومن گفت: همدلی و هم زبانی مصداق بارز وحدت است.
کد خبر: ۸۵۱۰۵۴۴
|
۲۴ فروردين ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۸

میلاد مهدی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از رشت گفت: نامگذاری هرساله توسط مقام معظم رهبری نشان بینش عمیق و تیزبینی ایشان است.

وی افزود: مقام معظم رهبری با توجه خاصی که به وضع جامعه و کشور دارند هرساله یک شاکله و یک برنامه کلی را با نام گذاری سال جدید برای مردم جامعه و مسئولین مشخص می‌کنند و این بدان معناست که باید این برنامه را جزو اصول مهم سال قرارداد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور فومن گفت: ایشان نیازهای موجود جامعه را سنجیده و براساس آن نیازها و نیاز مهم جامعه را مشخص و جهت برطرف کردن آن نیاز، سال جدید را نامگذاری می‌کنند تا تمام ملت و تمام قوای کشور آن نیاز را با کمک همدیگر برطرف کنند.

مهدی پور گفت: ایشان قبل، حین و بعد از وقایع 88 از همبستگی و وحدت صحبت می‌ کردند و همیشه این اصل را متذکر می‌شدند که نباید ملت و جامعه را به دو گروه تقسیم کرد و با این تقسییم بندی مردم را رودر روی هم قرار داد.

وی گفت: سال جاری را می‌توان از نظر دیپلماتیک سالی پر فراز و نشیب پیش بینی کرد و دلایل و مصالح زیادی که وجود دارد، حضرت آقا مصلحت براین امردانستن که همدلی و هم زبانی که مصداق بارز وحدت است را دوباره به مردم و دولت گوشزد کرد که ملت همیشه پشتوانه دولت بوده و هست و دولت هم خادم و حامی منافع ملت است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه پیام نور فومن گفت: دولت و ملت باید همانند سال های گذشته که اقتدار اقتصادی و سیاسی و همچنین اقتدار جهادی و ملی خود را به رخ جهانیان کشیده و به نمایش گذاشتند، امسال نیز با وحدت کامل میان این دو رکن اساسی کشور دوباره این اساس و برنامه را به یاری خداوند منان و کمک هم به بنای محکم و استوار ختم کرده و به پایان خواهند رساند و به جهانیان اعلام کنند که اگر کمبودی و انتقادی هم وجود داشته باشد، میان اعضای یک خانواده که در یک خانه به نام ایران زندگی می‌کنند، وجود دارد و این امری است طبیعی و ربطی به هیچ غریبه ندارد و این همدلی و هم زبانی است.

مهدی پور گفت: دانشجویان همچون سال های گذشته با نقدها و کارشناسی های بجا و درست خود و همچنین در مواقع ضروری با حضور بجای خود نقش مهم خود را در رسیدن به این هدف،  همدلی و هم زبانی ایجاد کنند و مسئولین باید از این نیروی جوان و پر نشاط و پربازده استفاده کرده، زیرا این قشر از جامعه برای رشد خود نیاز به فرصت دارند تا از طریق این فرصت، همدلی خود را به دولت نشان دهند و همچنین مسئولین جهت ایجاد همزبانی باید به این قشر تحصیل کرده و فعال جامعه فرصت شکوفای استعداد را داده تا هردو گروه به این اصل مهم همدلی و هم زبانی برسند.

وی گفت: دانشجویان مانند فرزندان این خانواده بزرگ هستند، در هر کار، کامل ترین آن کار را می پسندند، به همین دلیل در بعضی از مواقع انتقادهای بجا و درستی دارند که باید مورد توجه قرار گیرند و اگر این نوع انتقادات صحیح مورد سرکوب و یا بی مهری و بی توجهی قرار گیرد، آن موقع این اصل همدلی و همزبانی به بار نخواهد نشست و برعکس پیامدهای سوی نیز خواهد داشت، پس باید به این قشر توجه کرده زیرا دانشجو و دانشگاه مانند موذن جامعه بوده و مسئول تربیت نسل بعدی انقلاب اسلامی هستند.

ارسال نظرات