صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

شنبه ۰۶ خرداد ۱۴۰۲ - 27 May 2023
مدیر کل روابط عمومی و بین الملل استانداری یزد در جمع 100 نفر از بانوان عرصه اطلاع رسانی استان، نقش زنان را در این عرصه مهم دانست و بر ضرورت داشتن دغدغه رسانه ها برای نشان دادن تصویر واقعی زنان در جامعه تأکید کرد.
کد خبر: ۸۵۱۳۵۵۱
|
۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، « داوود پاک طینت»  در نشست « تجلیل بانوان فعال عرصه رسانه و روابط عمومی استان یزد » که عصر دیروز به مناسبت هفته روابط عمومی و گرامیداشت هفته زن به صورت مشترک با حضور 100 نفر از بانوان فعال این عرصه در سالن زمرد تالار فرهنگیان یزد برگزار شد اظهار کرد : وظیفه روابط عمومی و رسانه یک نقطه مشترک است که هر دو در حوزه اطلاع رسانی کار می کنند.

 

 

پاک طینت افزود: افرادی که در این جلسه حضور ندارند و از روی تصویر واخبار این جلسه را می بینند شما تعیین کننده زاویه دید مخاطب نسبت به یک پدیده هستید.


وی با بیان این که قضاوت مخاطب به مطالب خروجی ما در رسانه ها برمی گردد گفت: دردنیا در رسانه ها این اتفاق می افتد و رسانه ها تلاش می کنند با فنون خود روی عنصری بنام زن با هدف و ارائه  الگو کار کنند.


این مقام مسئول افزود: در فرآیند الگوسازی، یک زن غربی داریم ویک زن شرقی و رسانه های غربی با هدف خاص خود تلاش کرده  آنچه از زن غربی نشان می دهند کل آن نباشد و تلاش کرده به مخاطب شرقی بفهماند الگویی جزء زن غربی نداری.


پاک طینت تصریح کرد : بازیگر و شخصیت سینما را آنچنان معرفی می کنند ولی زن برتر در علوم مختلف را نشان نمی دهند.

 

 

مدیر روابط عمومی استانداری یزد بابیان این که رسانه باید نیاز واقعی را ایجاد کند و دغدغه برای تصویر از زن درجامعه را داشته باشند گفت: مواظب تصاویری که در ذهن مردم می سازید باشید.


این مسئول از27 اردیبهشت تا دوم خرداد را هفته ارتباطات روابط عمومی ها اعلام کرد وافزود: سرود روابط عمومی ها تحت یک کلیپ رونمایی وتوزیع خواهد شد.


وی همایش یک روزه در بافق را ازدیگر برنامه های این هفته اعلام کرد وگفت: پوستر هماهنگ برای هفته روابط عمومی در ادارات تا نیمه اردیبهشت نصب می شود.


در پایان به 100 نفر از بانوان عرصه روابط عمومی و رسانه تقدیرنامه ای با امضای مدیر کل روابط عمومی و بین الملل استانداری اهدا شد و شرکت کنندگان، ناهار را مهمان روابط عمومی استانداری بودند.


از حواشی جالب این مراسم که نشست 100 نفر از بانوان عرصه خبر در طول چند دهه اخیر در سطح استان یزد کم نظیر بوده است عدم حضور مسئولان استان به ویژه مدیر کل امور بانوان و خانواده و سایر مسئولان به دلیل تداخل برخی نشست های دیگر بود که با عذرخواهی مدیر روابط عمومی استانداری حل و فصل شد.

 

ارسال نظرات