صفحه نخست

استان ها

اقشار و معاونت‌ها

وزارتخانه ها

محور مقاوت

اقتصاد مقاومتی

ورزشکاران

فیلم و نماهنگ

عکس

آذربایجان شرقی

آذربایجان غربی

اردبیل

اصفهان

البرز

ایلام

بوشهر

تهران

تهران بزرگ

چهارمحال و بختیاری

خراسان جنوبی

خراسان رضوی

خراسان شمالی

خوزستان

زنجان

سمنان

سیستان و بلوچستان

فارس

قزوین

قم

کردستان

کرمان

کرمانشاه

کهگیلویه و بویراحمد

گلستان

گیلان

لرستان

مازندران

مرکزی

هرمزگان

همدان

یزد

جامعه زنان

راهیان نور

جامعه پزشکی

اجتماعی

دانشجویی

مهندسین صنعت

اصناف

مداحان

کارگری

عشایری

پیشکسوتان

دانش آموزي

مهندسین عمران

فرهنگیان

اساتيد

مهندسين کشاورزی

حقوقدانان

طلاب و روحانيون

بنیاد فرهنگی روایت

علمي، پژوهشي و فناوري

بسیج رسانه

كارمندان

مساجد و محلات

بنیاد تعاون

باشگاه خبرنگاران

باشگاه آذربایجان شرقی

باشگاه آذربایجان غربی

باشگاه اردبیل

باشگاه اصفهان

باشگاه البرز

باشگاه ایلام

باشگاه بوشهر

باشگاه تهران

باشگاه تهران بزرگ

باشگاه چهارمحال و بختیاری

باشگاه خراسان جنوبی

باشگاه خراسان رضوی

باشگاه خراسان شمالی

باشگاه خوزستان

باشگاه زنجان

باشگاه سمنان

باشگاه سیستان و بلوچستان

باشگاه فارس

باشگاه قزوین

باشگاه کردستان

باشگاه قم

باشگاه کرمان

باشگاه کرمانشاه

باشگاه کهگیلویه و بویراحمد

باشگاه گلستان

باشگاه گیلان

باشگاه لرستان

باشگاه مازندران

باشگاه مرکزی

باشگاه هرمزگان

باشگاه همدان

باشگاه یزد

رزمایش اقتدار عاشورایی

هنرمندان

سازندگی

فرهنگی و هنری

صفحات داخلی

يکشنبه ۰۷ خرداد ۱۴۰۲ - 28 May 2023
فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید با تآکید بر انجام برنامه های بسیج در سطح ادارات گفت: بسیج فرهنگ ناب اسلامی است و باید تلاش کنیم این فرهنگ در ادارات ما گسترده شود.
کد خبر: ۸۵۲۹۰۹۵
|
۲۸ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، علی احمدی در جلسه جلسه فرماندهان پایگاه های بسیج ادارات الحدید و رابطین کمیته امداد امام خمینی(ره) ادارات در کانون امام خمینی(ره) شاهرود با موضوع طرح سفره های آسمانی و اطعام نیازمندان برگزار شد، با اشاره به برگزاری یادواره شهدای کارکنان دولت بیان کرد: این یادواره 5 شهریور ماه برگزار خواهد شد و از اکنون کارگروه های انجام این یادواره برگزار و در حال برپایی مقدمات کار هستند.

وی خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان در خصوص برنامه های قرآنی برنامه ریزی شده است و فرماندهان پایگاه ها در این خصوص اقدام به برپایی قرائت قرآن،جلسات تفسیر و احکام و سخنرانی با هماهنگی حوزه بسیج ادارات برپا کنند.

فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید شاهرود با اشاره به برنامه های مختلف در سطح بسیج ادارات و پیگیری فرماندهان پایگاه ها اظهار کرد: برپایی حلقه های صالحین و ارسال گزارش، دریافت و تکثیر نشریه موعظه خوبان در سطح ادارات، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری اردوها و افطاری در ماه مبارک رمضان پیگیری و اجرا شود.

در این جلسه شبانزاده مسئول کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهرود در سخنانی با اشاره تغییر نیازمندی نیازمندان جامعه گفت: رشد بی سابقه تورم و قیاس با رشد ناچیز صدقات و کمک های واگذاری به کمیته امداد نیاز به همت مردم دارد.

وی افزود: تشخیص نیازمندان و مشارکت های مردمی و صدقات و شناسایی مخاطبان و ارسال کمک ها به نیازمندان از جمله برنامه های کمیته امداد حضرت امام(ره) است.

شبانزاده خاطرنشان کرد: تأسیس امداد محله های مردمی از جمله فعالیت های شاخص کمیته امداد امام خمینی (ره) است.

وی با اشاره به ماه مبارک رمضان بیان کرد: بسته های غذایی در طرح سفره های آسمانی دزر ماه مبارک رمضان به نیازمندان از جمله فعالیت های این نهاد با همکاری سایر ارگان ها و مردم است.

مسئول کمیته امداد امام خمینی(ره) شاهرود با اشاره به بخشی از فعالیت ها و عملکرد کمیته امداد گفت: تهیه مسکن،اشتغال،طرح دامداری،طرح های فرهنگی و آموزشی و بهداشتی ،طرح تلاوت نور،مشاوره،تهیه جهزیه،طرح عقیق،مسابقات متعدد،طرح تاج گل،سبدسبد ستاره،اهدا وسایل خانگی و نقلیه ،فردوس زکات از فعالیت های این نهاد در جهت کمک به محرومان و نیازمندا است.

وی با اشاره به سخن رهبر انقلاب در خصوص بسیج گفت: بسیج برای جوانان شور آفرین،برای دوستان امید آفرین و برای دشمنان بیم آفرین است و باید تلاش کنیم تا با تاکید رهبری برای ملت بزرگوار ایران بسیج امید آفرین باشد همانطور که تاکنون اینگونه بوده و هر کجا بسیج وارد شده است موفقیت به دنبال داشته است و در زمینه محرومیت زدایی نیز بسیج سازندگی حضور فعال دارد و ما بتوانیم با همکاری بسیج در زمینه کمک به نیازمندان نیز موفق باشیم.

ارسال نظرات